Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i to år, og på mange dater. Av alle de var det kun en jeg likte kjempegodt, og vi hadde god kjemi. Men av forskjellige grunner ble det ikke oss. Tenker enda på han, men han har funnet seg en annen nå, så jeg var vel aldri den rette for han..:/ På nett er det så mange rare folk, virker som det ikke finnes normale igjen der, bare de som ingen vil ha. Vet det høres slemt ut, men det er sånn det er. Venninnene mine er alle i forhold, og har flere barn. Jeg har ett barn, og er så redd h*n skal bli enebarn for alltid. Skulle ønske jeg hadde en venninne som var i samme situasjon som meg. Er spesielt ensomt når "alle" rundt deg er i forhold. Vet det er mange aleneforeldre rundt omkring, men akkurat her jeg bor er det mange etablerte. Leser om så mange her inne som finner den rette, og at du vet når du har møtt den rette. Har begynt å gi opp håpet da jeg er over 30 år, og tenker at jeg heller bør satse på en som liker meg og som er ok, men det er jo ikke riktig for noen når det ikke er følelser i bildet.. Blir spesielt trist og ensom på kvelden, så måtte bare få det ut..

Anonymkode: 7131b...389

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ett barn, og er så redd h*n skal bli enebarn for alltid.

Storken er jo alltids en mulighet...

Anonymkode: 8ce7f...c3c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke planlegge å fostre opp et barn alene, det må iallfall være ensomt..

AnonymBruker
Skrevet

At du kanskje ikke får flere barn er ingenting å sørge så for, for jordkloden ihvertfal. Du kan jo adoptere dersom du er redd barnet ditt skal bli ensomt....det er barn der ute som trenger ordentlige foreldre. 

Dette med å møte den rette..hmm. Jeg mister også litt håpet, men jeg er "bare" 26. Treffer jo mange menn, men det er jo riktig som du skriver, at det må være følelser. Å ta til takke med noen er nesten dårlig gjort. Og det med at han skal dukke opp når du minst venter det, høres så alt for enkelt ut. Eet er mange ganger jeg ikke tror han skal dukkeopp, haha. 

Men jeg vet ikke om jeg tror på "the one". Det finnes nok ikke en eneste riktige, men det gjelder å møte den av de som det klaffer med da.

Anonymkode: 80bc1...db8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har vært singel i to år, og på mange dater. Av alle de var det kun en jeg likte kjempegodt, og vi hadde god kjemi. Men av forskjellige grunner ble det ikke oss. Tenker enda på han, men han har funnet seg en annen nå, så jeg var vel aldri den rette for han..:/ På nett er det så mange rare folk, virker som det ikke finnes normale igjen der, bare de som ingen vil ha. Vet det høres slemt ut, men det er sånn det er. Venninnene mine er alle i forhold, og har flere barn. Jeg har ett barn, og er så redd h*n skal bli enebarn for alltid. Skulle ønske jeg hadde en venninne som var i samme situasjon som meg. Er spesielt ensomt når "alle" rundt deg er i forhold. Vet det er mange aleneforeldre rundt omkring, men akkurat her jeg bor er det mange etablerte. Leser om så mange her inne som finner den rette, og at du vet når du har møtt den rette. Har begynt å gi opp håpet da jeg er over 30 år, og tenker at jeg heller bør satse på en som liker meg og som er ok, men det er jo ikke riktig for noen når det ikke er følelser i bildet.. Blir spesielt trist og ensom på kvelden, så måtte bare få det ut..

Slikt som dette kan være en tidkrevende prosess. Det er 7 år siden jeg nå var i et langvarig forhold. Var veldig trist og ensom de første årene selv. Det hjelper veldig om du klarer å finne deg noen interesser utenom datingen. Hvis ikke kan det bare bli for tungt og vanskelig.

Anonymkode: de82f...49e

AnonymBruker
Skrevet

Liker å trene. Men gjør det alene. Har venninner, men alle er i forhold og har mange barn. Noen ganger føles det som ingen trenger meg, utenom sønnen min, og det er en trist følelse. 

Skrevet

Du kan være fosterhjem?

AnonymBruker
Skrevet

Det er egentlig ikke andres barn jeg trenger kontakt med. Andre aleneforeldre, noen i lignende situasjoner. En kjæreste, man legger jo spesielt merke til alle andre par når man selv er alene. Guud, hvor jeg savner noen som kan være glad i meg og trenge meg..!

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker å trene. Men gjør det alene. Har venninner, men alle er i forhold og har mange barn. Noen ganger føles det som ingen trenger meg, utenom sønnen min, og det er en trist følelse. 

Ta vare på sønnen din du, noe mer meningsfylt en det finnes ikke. Familie uansett hvor liten den er, ja det er viktigere en "venner". Venner er ofte noe flykting noe, de kan bruke deg fordi de trenger deg der og da, men kan fort svike deg i neste øyeblikk, familie er iallfall i min relasjon noe som varer livet ut, og vi tar vare på hverandre så godt vi kan. Venner kommer og går, og virkelige gode venner er som små øyer i et hav av bekjentskaper, veldig få som har virkelig gode venner slik sett. Prøv å leve på en venn, og se hvor lenge du har han. Prøv det samme med en i nær familie som barn og foreldre og det er mye mer robust så lenge det ikke misbrukes i ren latskap.

AnonymBruker
Skrevet
På 21.3.2018 den 21.22, AnonymBruker skrev:

Vet akkurat åssen du har det. Men du er heldig som har et barn. For meg så er det sikkert for sent og blir sikkert alene foralltid. Siden du har barn er det viktig å ikke ta hvem som helst siden barn trenger trygge og stabile voksne rundt seg. Men det med følelser så må man jobbe med noe i seg selv for å bli glad i andre. Det er ikke vanskelig å bli glad i noen så lenge de behandler deg pent og trygt. Er bare tull det med å henge seg opp i en person og få følelser for den hvis den personen er feil. Det virker som om mange faller for feil person og ødelegger veldig for seg selv.

Anonymkode: c1fe9...d63

AnonymBruker
Skrevet

Dra på singeltur!

Anonymkode: aefff...f4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...