Joulebit Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Hei, vi leter etter inspirasjon til russenavn, om folk ville hjulpet til ville jeg blitt glad http://russenavnlista.trianitedev.space/
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 Hos oss så var det de i klassen som bestemte navnet, eller andre som kjente deg godt. En vennine ble kalt Drua, fordi hun drakk alltid vin. Jeg fikk kallenavnet til en artist jeg var helt hekta på det året. En annen ble kalt et superheltnavn fordi han var muskuløs. Noen liker å bruke sitt faste screen name Anonymkode: f7109...a2e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #3 Skrevet 21. mars 2018 Åjaa nåmskjønner jeg etter å ha gått på linken. En liten luring i klassen som vil skape ekstra mye arbeid for noen han ikke liker. Anonymkode: f7109...a2e 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #4 Skrevet 22. mars 2018 En haug med regler for å gjøre navnene så kjedelige som mulig. "Ikke støtende" "skal være seriøse" Hvorfor ikke bare ringe en prest lissom? Anonymkode: 8337d...4a4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #5 Skrevet 22. mars 2018 Vi har vel strengt tatt ikke noe med den nettsiden å gjøre. Vi går ikke i klassen. Da jeg var russ var det to venninner som fant på mitt navn. Anonymkode: 94cee...b2f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #6 Skrevet 22. mars 2018 Ei som var veldig lav ble kalt Halvmetern og ei som alltid søt over tilværelsen ble kalt Hulken, ironisk nok så var hun pitte lita så hun forsto aldri at navnet kom av at hun alltid sutra. Anonymkode: 9b823...96b
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #7 Skrevet 22. mars 2018 Bruk ditt eget navn Anonymkode: 21789...602
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #8 Skrevet 22. mars 2018 Jeg har så dårlig humor at jeg har lagt inn navn på nesten alle der inne Ikke teite spamme navn da, men seriøse forslag etter hva jeg forbinder med de forskjellige navnene. Andreas, som jeg regner med er trådstarter i denne tråden, ble kalt for Spammern. Ellers har vi Kong Olav, Noora, Skjørtejegern og litt mer Håper noen av navnene mine vinner!! Anonymkode: e95bd...0be
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #9 Skrevet 22. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så dårlig humor at jeg har lagt inn navn på nesten alle der inne Ikke teite spamme navn da, men seriøse forslag etter hva jeg forbinder med de forskjellige navnene. Andreas, som jeg regner med er trådstarter i denne tråden, ble kalt for Spammern. Ellers har vi Kong Olav, Noora, Skjørtejegern og litt mer Håper noen av navnene mine vinner!! Anonymkode: e95bd...0be Hvorfor skal en gjøre narr av kong Olav? Anonymkode: 21789...602
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå