AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Jeg har en gjenoppbyggende hårmaske fra Maroccan Oil som skal påføres i håndkletørt hår. Står at man skal skylle av etter 5-7 minutter og fullføre behandlingen med balsam. Hvor kommer sjampo inn her? Før jeg har påført Maroccan Oil, etter at jeg har skylt ut før balsam, eller etter balsam? Anonymkode: c522e...5c0
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 Sjampo - skyll - kur - skyll -balsam - skyll er riktig rekkefølge i følge frisøren min. Balsam skal alltid være sist siden den «lukker» hårstråene. Anonymkode: 4c174...8c4
skruf Skrevet 21. mars 2018 #3 Skrevet 21. mars 2018 Sjampo først, deretter hårkur, balsam tilslutt. Jeg bruker ikke å håndkletørke håret før jeg tar i hårkur. Vasker 2 ganger med sjampo (vasker alltid to ganger), skyller godt og vrir opp håret med hendene før jeg tar i hårkuren. 5min går fort, så går ikke ut av dusjen mens den virker. Benytter anledningen til å peele huden og raske over her og der med høvelen. Skyller ut hårkuren og tar i balsam som vanlig. Har maroccon-kur selv, den er kjempegod! Håret blir utrolig mykt
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #4 Skrevet 21. mars 2018 Takk for svar! Kan jeg også sjamponere etter hårkur før balsam uten at det går utover effekten til hårkuren? Altså: sjampo-hårkur- sjampo-balsam Anonymkode: c522e...5c0
skruf Skrevet 21. mars 2018 #5 Skrevet 21. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Kan jeg også sjamponere etter hårkur før balsam uten at det går utover effekten til hårkuren? Altså: sjampo-hårkur- sjampo-balsam Anonymkode: c522e...5c0 Nei, du skal ikke sjamponere på nytt etter kuren. Sjampo-hårkur-balsam er riktig rekkefølge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå