Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en gjenoppbyggende hårmaske fra Maroccan Oil som skal påføres i håndkletørt hår. Står at man skal skylle av etter 5-7 minutter og fullføre behandlingen med balsam. Hvor kommer sjampo inn her? Før jeg har påført Maroccan Oil, etter at jeg har skylt ut før balsam, eller etter balsam?

Anonymkode: c522e...5c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjampo - skyll - kur - skyll -balsam - skyll er riktig rekkefølge i følge frisøren min. Balsam skal alltid være sist siden den «lukker» hårstråene.

Anonymkode: 4c174...8c4

Skrevet

Sjampo først, deretter hårkur, balsam tilslutt. 

Jeg bruker ikke å håndkletørke håret før jeg tar i hårkur. Vasker 2 ganger med sjampo (vasker alltid to ganger), skyller godt og vrir opp håret med hendene før jeg tar i hårkuren. 5min går fort, så går ikke ut av dusjen mens den virker. Benytter anledningen til å peele huden og raske over her og der med høvelen. Skyller ut hårkuren og tar i balsam som vanlig.

Har maroccon-kur selv, den er kjempegod! Håret blir utrolig mykt 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :) Kan jeg også sjamponere etter hårkur før balsam uten at det går utover effekten til hårkuren?

Altså: sjampo-hårkur- sjampo-balsam

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! :) Kan jeg også sjamponere etter hårkur før balsam uten at det går utover effekten til hårkuren?

Altså: sjampo-hårkur- sjampo-balsam

Nei, du skal ikke sjamponere på nytt etter kuren. 

Sjampo-hårkur-balsam er riktig rekkefølge 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...