Gå til innhold

Skuffet over tindermatch - fjernet han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg matchet med en fyr her om dagen, jeg syntes han så ganske kjekk ut på bilder. Litt kort rufsete hår på alle de 3 bildene han hadde på tinder profilen sin. Vi skrev litt sammen og endte opp med å legge hverandre til på snap, han sendte en selfie og skuffelsen kom..

Han var skallet! Jeg skrev et svar til selfien og lurte på hvor håret hans var, med et lattertegn og spørsmålstegn bak.(for å legge litt skjul på skuffelsen) Han svarte at han hadde begynt å barbere nesten alt håret han hadde på kroppen og syntes selv at han gikk opp noen hakk i attraktivitet. 

Dette var turnoff for meg, og jeg syntes han ikke kledde å være skallet. Fjernet han både fra Tinder å Snapchat. Hvorfor kunne han ikke legge ut bilder av seg selv slik han så ut per nå? Flere med lignende historier? Var det slemt av meg å slette han?

Anonymkode: 50ce1...41e

Skrevet

Du gjorde han en tjeneste ved å slette han. Det er en ærlig sak det altså, finner du ikke en fyr attraktiv så slett for all del. Men det finnes bedre måter å gjøre det på.

Har møtt en del raringer selv. Endte med å slette hele appen fordi jeg orker ikke flere skuffelser. Møter heller folk ute i virkeligheten, da får man også mye bedre inntrykk av sjarm og personlighet. Anbefales. ☺️

Men for å trekke frem en spesiell en: jeg er 170 høy, har ikke noe i mot å date en som er 168 cm på noen måte. Det er dog kjekt å bli informert på forhånd slik at jeg ikke tar på meg de høyeste helene jeg finner. Møtte en som skulle være trent, 185 cm, 28 år og utadvendt. Sannheten var halvfeit, 165 cm, 35 år og kleineste fyren som har bodd i Norge. «Du er så pen du» visst faen, jeg bruker jo faktisk bilder av meg selv på møkka-appen, noe han tilsynelatende ikke gjorde. Avsluttet etter fem minutter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Valmuefrø skrev:

Du gjorde han en tjeneste ved å slette han. Det er en ærlig sak det altså, finner du ikke en fyr attraktiv så slett for all del. Men det finnes bedre måter å gjøre det på.

Har møtt en del raringer selv. Endte med å slette hele appen fordi jeg orker ikke flere skuffelser. Møter heller folk ute i virkeligheten, da får man også mye bedre inntrykk av sjarm og personlighet. Anbefales. ☺️

Men for å trekke frem en spesiell en: jeg er 170 høy, har ikke noe i mot å date en som er 168 cm på noen måte. Det er dog kjekt å bli informert på forhånd slik at jeg ikke tar på meg de høyeste helene jeg finner. Møtte en som skulle være trent, 185 cm, 28 år og utadvendt. Sannheten var halvfeit, 165 cm, 35 år og kleineste fyren som har bodd i Norge. «Du er så pen du» visst faen, jeg bruker jo faktisk bilder av meg selv på møkka-appen, noe han tilsynelatende ikke gjorde. Avsluttet etter fem minutter.

Hadde ikke møtt han da, bare skrevet sammen... 

Skrevet

Det er greit å være skuffet. Han burde brukt nyere bilder.

Men det er jo ikke så kjempegøy å miste håret da... Så han håpet vel å finne en dame som ikke brydde seg. Litt kjipt for dere begge, men livet går videre. :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hadley skrev:

Det er greit å være skuffet. Han burde brukt nyere bilder.

Men det er jo ikke så kjempegøy å miste håret da... Så han håpet vel å finne en dame som ikke brydde seg. Litt kjipt for dere begge, men livet går videre. :) 

Han mistet ikke håret, han barberte det bort fordi han syntes han selv ble mer attraktiv da... 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han mistet ikke håret, han barberte det bort fordi han syntes han selv ble mer attraktiv da... 

Var nok fordi det begynte å tynnes ut..

Anonymkode: b023e...658

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har sletta folk pga nisseskjegg. Også fått et par av de som har vist seg å være skalla eller helt forandra på andre måter ja.
Syns det helt klart er en uting å reklamere for seg selv som en annen "vare" enn den man er

Anonymkode: c6a9a...6e5

• Liker 2
Gjest GiftMann38
Skrevet

Bullet dodged. 

For ham.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke møtt han da, bare skrevet sammen... 

Jeg forstod det. Kall meg gammeldags, men når man direkte avviser en person så skal man gjøre det på en ålreit måte - uavhengig av hvor lang eller (lite) seriøs relasjonen er. 

Selvtilliten min hadde nok fått en liten ripe om jeg ble slettet på alle medier så fort noen så et bilde av meg. Dog jævlig dumt av fyren å bruke et utdatert bilde. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Var han fra Rogaland? Og ble han sur? 

Anonymkode: 28971...e96

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var han fra Rogaland? Og ble han sur? 

Anonymkode: 28971...e96

Nei vet ikke hvor han var fra jeg... Studerte i byen jeg bor i :) 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Valmuefrø skrev:

Jeg forstod det. Kall meg gammeldags, men når man direkte avviser en person så skal man gjøre det på en ålreit måte - uavhengig av hvor lang eller (lite) seriøs relasjonen er. 

Selvtilliten min hadde nok fått en liten ripe om jeg ble slettet på alle medier så fort noen så et bilde av meg. Dog jævlig dumt av fyren å bruke et utdatert bilde. 

Vi snakket jo litt mer sammen etter at han sendte et bilde, men tok ikke lange tiden før jeg slettet han.. Gjort er gjort og ku er ku!

AnonymBruker
Skrevet

Du må gjøre mer research før du legger noen til på sosiale medier. Jeg får snoka både facebook og insta før den tid. Da får jeg se flere bilder. Hvis jeg ikke klarer å finne han på face selv, så spør jeg hva navnet hans er. Ingen menn som har nølt med å si navnet, de gir det med en gang. Akk, å være mann, de har ikke opplevd å bli fulgt, stalka og sendt ekle meldinger til.

Uansett, på denne måten har jeg kunnet sakte miste kontakten med menn jeg ikke likte så godt likevel uten å ha investert så mye tid i dem før jeg finner det ut.

Anonymkode: bf49a...460

Gjest Minesveiper
Skrevet

Ja det var slemt ts. Det koster svært lite å avvise folk på en måte som gjør at de går ut av det med verdighet, og på en måte som ikke setter dype negative spor i selvbildet deres. 

Samtidig burde han ikke utgi seg for å være en han ikke er. 

Skrevet

Hvis selvbildet får en alvorlig knekk av at folk fjerner matchen uten å si fra så har man egentlig ikke noe der å gjøre. Det skjer ganske ofte egentlig, og for min del er det helt greit når det er en person jeg ikke har investert særlig mye tid i.

Det blir noe annet hvis man har skrevet lenge og kanskje møttes, men det er greit å ikke ha for store forhåpninger når man skriver med folk på Tinder for eksempel.

Annonse
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
19 minutter siden, Elaine Marley said:

Hvis selvbildet får en alvorlig knekk av at folk fjerner matchen uten å si fra så har man egentlig ikke noe der å gjøre. Det skjer ganske ofte egentlig, og for min del er det helt greit når det er en person jeg ikke har investert særlig mye tid i.

Det blir noe annet hvis man har skrevet lenge og kanskje møttes, men det er greit å ikke ha for store forhåpninger når man skriver med folk på Tinder for eksempel.

Jeg synes du er ufølsom fordi du viser at du ikke forstår og bryr deg om kompleksene andre mennesker har. Det går ikke spesielt inn på meg om en dame plutselig bare slutter å svare meg. Sletter hun meg etter at jeg har delt noe som er personlig for meg er det ganske kjipt, og jeg kan garantere deg at denne mannen ikke har det greit med at han er skallet siden damer som ts påpeker det og sletter han etter at det kommer frem. Det koster som sagt veldig lite å avvise folk på en skikkelig måte. Jeg bruker 3-4 minutter på å gjøre det, og damen på andre enden slipper å sitte igjen med kjipe følelser. Det er ikke veldig vanskelig å være anstendig. 

Endret av Minesveiper
Skrevet
1 minutt siden, Minesveiper skrev:

Jeg synes du er ufølsom fordi du bryr deg ikke om kompleksene andre mennesker har. Det går ikke spesielt inn på meg om en dame plutselig bare slutter å svare meg. Sletter hun meg etter at jeg har delt noe som er personlig for meg er det ganske kjipt, og jeg kan garantere deg at denne mannen ikke har det greit med at han er skallet siden damer som ts sletter han det sekundet det kommer frem. Det koster som sagt veldig lite å avvise folk på en skikkelig måte. Jeg bruker 3-4 minutter på å gjøre det, og damen på andre enden slipper å sitte igjen med kjipe følelser.

Nå kommer det helt an på hvorfor man sletter matchen. Her har han faktisk endel skyld selv også da. Jeg vet ikke hvor lenge de hadde skrevet heller, men kan forstå at man føler seg lurt og derfor velger å slette.

Så ved å være uærlig så skaper man ikke akkurat noe velvilje fra den andre. Jeg sier ikke at jeg hadde gjort det samme selv, men jeg kan faktisk forstå at folk reagerer fordi de føler seg lurt. Man kan faktisk heller ikke forvente at alle skal ta hensyn til komplekser man har når man er uærlig.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, GiftMann38 skrev:

Bullet dodged. 

For ham.

Du synes at det å synes en potensiell partner er uattraktiv er uviktig? 

Anonymkode: 3f62e...dee

Skrevet

Jeg kjører tre millimeter på hodet, og får ganske mye oppmerksomhet av jenter. Ogsp er det så sinnssykt praktisk!

Skjønner'n godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...