Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #1 Skrevet 17. februar 2005 Har snakket med noen venner av meg som mener Flytoget har priset seg ut av markedet, med mindre man snakker om forretningsreisende el.l. Jeg kunne ikke vært mer uenig. 19 minutter til Oslo S., mange avganger, hyggelig personale og ALLTID PRESIS. Og siden jeg er student betaler jeg halv pris, og da er det heller ikke særlig billigere noe annet sted. Hva mener du?
Belba Skrevet 17. februar 2005 #2 Skrevet 17. februar 2005 Det er dyrt, men ikke dyrere enn f.eks. Flybussekspressen. Jeg er veldig glad i Flytoget.
Arwen Skrevet 17. februar 2005 #3 Skrevet 17. februar 2005 For meg er det uaktuellt å bruke flytoget fordi bussen er raskere. Litt unødvendig å dra ned til byen for å komme seg ut igjen Men tross alt - det billigste er ofte å kjøre bil og parkere der ut. (hvis man er fire)
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2005 #4 Skrevet 17. februar 2005 Hadde jeg ikke vært student hadde jeg tatt toget. Tar 10 minutter mer? Ikke store greiene..
Arkana Skrevet 17. februar 2005 #5 Skrevet 17. februar 2005 Som student koster det 110 kroner tur/retur med Flybussen, mot 160 kroner for Flytoget. 50 kroner er ikke all verden, men det er heller ikke 20 minutter ekstra med bussen. Jeg velger stort sett alltid Flybussen, også fordi jeg reiser med samboeren min som ikke er student, og for ham er det enda mer å spare (160 kroner t/r med buss, 320 t/r med tog). Men vi tar bilen de fleste gangene, regner litt på hvor mye det koster å parkere (vi foretrekker å parkere innendørs). I julen er det tilbud, så da tar vi alltid bilen.
Elze Skrevet 17. februar 2005 #6 Skrevet 17. februar 2005 Og siden jeg er student betaler jeg halv pris, og da er det heller ikke særlig billigere noe annet sted. Hva mener du? Hadde jeg betalt halv pris hadde jeg sikkert også syntes prisen var OK. Nå tar jeg heller vanlig tog, eller flybussen.