Nøtteliten Skrevet 12. august 2002 #1 Skrevet 12. august 2002 Vet det er normalt å miste hår, men de siste ukene har jeg mistet noe helt vanvittig.. Når jeg tar i håret mitt detter det ut store "dotter". Skulle nesten ikke tro jeg hadde hår igjen, men det er ikke synlig heller.. Er det noen som har en ide om hva det kan være? Har alltid mistet mye hår, men nå slår det alle rekorder...
Mrs. B Skrevet 12. august 2002 #2 Skrevet 12. august 2002 Hva med å prøve med B-vitaminer? Det får man kjøpt på vanlig dagligvarebutikker. Jeg tar selv en B-vitamin pille om dagen. Det er sunt for både hår og negler. Sånn apropo.. da jeg var liten hadde vi kaniner. Plutselig så begynte en av dem å røyte noe helt forferdelig. Kunne ikke løfte den opp uten at man var full av hvite hår etterpå. Så kjøpte vi flytende b-vitamin og hadde i drikkevannet, og på kort tid var røytingen over. Det var veldig effektivt!
Nøtteliten Skrevet 12. august 2002 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2002 Takk for tips. Skal prøve det, men er det ikke fare for at man kan få ekstra mye hår andre steder som feks ansiktet? Moren min fikk masse hår i ansiktet da hun drev med ølgjær...
Mrs. B Skrevet 12. august 2002 #4 Skrevet 12. august 2002 Nei det tror jeg ikke.. har ikke merket noe selv ihvertfall.
Gjest Frk Snus Skrevet 12. august 2002 #5 Skrevet 12. august 2002 Hey! Bare minner om at B-vitaminer også øker appetitten... Har det samme problemet, med håravfall, og fikk anbefalt B-vitaminbomber. Og ble noe vanvittig sulten!
Gjest MicroMy (ikke innlogget) Skrevet 12. august 2002 #6 Skrevet 12. august 2002 Hei! Hvetekimolje (E-vitamin) er et glimrende middel mot håravfall, samt for glansfullt hår. Det smaker og lukter ikke godt, men det finnes muligens i kapselform. Prøv helsekostforretninger. Lykke til! Micro
Nøtteliten Skrevet 13. august 2002 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2002 Fikk et reklame blad fra helsekostkjeden life i posten i går.. Der sto det om et produkt som heter hud og hår eller no sånt. Tror kanskje jeg skal prøve det jeg.. Noen som har prøvd eller hørt om det? Når jeg får sånne reklamebrev i posten så får jeg så lyst til å prøve alt jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå