Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går fikk jeg plutselig 2100kr på konto fra grim consult as. Sto bare postering på overførselen, så tok kontakt med banken for å finne ut hvor de kom fra. Jeg har aldri hørt om grim consult før, så jeg tenker at det må ha skjedd en feil. Hva gjør jeg nå? 

Anonymkode: 7dde7...6b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du tar kontakt med grim consult as selvfølgelig

Anonymkode: 4f240...178

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det skulle jeg selvfølgelig ha gjort, men finner ikke telefonnr osv..

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I går fikk jeg plutselig 2100kr på konto fra grim consult as. Sto bare postering på overførselen, så tok kontakt med banken for å finne ut hvor de kom fra. Jeg har aldri hørt om grim consult før, så jeg tenker at det må ha skjedd en feil. Hva gjør jeg nå? 

https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=920466605

Da kontakter du dem før de kontakter deg. Du har her dokumentert at du har mottatt penger du vet du ikke skal ha, og kan bli anmeldt om du ikke raskt ordner opp. 

Anonymkode: 6b28e...a22

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kontakter du dem før de kontakter deg. Du har her dokumentert at du har mottatt penger du vet du ikke skal ha, og kan bli anmeldt om du ikke raskt ordner opp. 

Se der ja:-) tusen takk:) har selvfølgelig tenkt til å ordne opp.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tar kontakt med grim consult as selvfølgelig

Anonymkode: 4f240...178

Hva er en "Grim consult" for noe? :P

Anonymkode: ea940...d3a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

?????Ser ut til at Grim Consult blei stiftet 06.02.2018 ??????

www.purehelp.no/a/company/details/grimconsultas/920466605

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Sjekk om du har fått (eller får) en melding i nettbanken, der det er et bilag som informerer om transaksjonen og hva det gjelder. Det får jeg alltid en dag etter at noen har betalt inn penger til min konto.

Anonymkode: f4933...90e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Grim consult har samarbeid med Bisnode?

AnonymBruker
Skrevet

Det er et reklamebyrå. Har du utført noe slikt arbeid, og dette er lønn?

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det er denne tråden som er reklamen.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Herr Heftig skrev:

Tror du? :) Hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle jeg selvfølgelig ha gjort, men finner ikke telefonnr osv..

Et enkelt søk på gulesider eller 1881 hadde gitt deg telefonnummeret....

ER dette REKLAME for grimconsult? :jolie:

• Liker 2
Skrevet

Åhh herlighet, du trenger ikke ta kontakt med mindre du vet hvem det er. Jeg sjekker ikke nettbanken lenger, så for min del så hadde jeg ikke visst om det engang :)

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hørt om firmaet(?) før, så driver ikke med noe snikreklame nei. Har lett over alt etter kontaktinformasjon, uten å finne noe som helst - hverken på firmaet eller han som eier det.. hvis det er så enkelt å finne telefonnr/epost eller lignende er det bare å poste det her, så får jeg kontakta dem:-) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er rimelig unødvendig å anmelde noen for å ikke sende tilbake penger de har mottatt på konto. Ingen kan straffes for noe slikt. Hva som er etisk riktig er en annen sak. 

Anonymkode: fe254...6c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hørt om firmaet(?) før, så driver ikke med noe snikreklame nei. Har lett over alt etter kontaktinformasjon, uten å finne noe som helst - hverken på firmaet eller han som eier det.. hvis det er så enkelt å finne telefonnr/epost eller lignende er det bare å poste det her, så får jeg kontakta dem:-) 

Hvis du klarer å google så klarer du helt fint å finne både kontaktinfo og til og med navn på mannen bak firmaet. Slutt å skap deg.

Anonymkode: f5476...b7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Tyrk40 skrev:

?????Ser ut til at Grim Consult blei stiftet 06.02.2018 ??????

www.purehelp.no/a/company/details/grimconsultas/920466605

Ja? Nye firmaer registreres hele tiden. 

2 timer siden, Herr Heftig skrev:

"Hei, jeg har et superdupernystartet reklamefirma som ikke har styring på utbetalingene sine, og synes det er kjempelurt å annonsere dette for hele verden. Kom til meg, så skal jeg lage like bra reklame for deg!" 

Jeg tror faktisk ikke denne tråden er reklame. Riktignok finnes det mange blokka reklamefolk, men jeg vil gjerne tro at de har litt bedre sans for det de driver med. 

Anonymkode: 55144...cd9

• Liker 2
Skrevet

Her er det en Link du kan sjekke ut. Bare å begynne å ringe😅

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du klarer å google så klarer du helt fint å finne både kontaktinfo og til og med navn på mannen bak firmaet. Slutt å skap deg.

Anonymkode: f5476...b7a

Altså, nå må du ta deg sammen. Hva er vitsen med å være så frekk? Jeg har googla, og finner ikke kontaktinfo. Så hvis det er så jævlig enkelt kan vel du finne det for meg da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...