Gå til innhold

For tynn penis

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym pga typen
Skrevet

Typen min sin penis er mer enn lang nok (for meg), men "bare" 11,5 cm i omkrets (det var han som sa den var det)! Problemet er bare at eksen min sin var mye tykkere, ca 14 cm i omkrets. Har ikke vært sammen med noen andre gutter seksuelt, så har ikke all verdens erfaring med saken.

Jeg tar knipeøvelse og har gode muskler som gjør at sexen med han jeg er sammen med nå ikke er noe problem. Det er bare det at hjernen tenner på å ha noe litt tykkere der nede. Tenner litt på "råskapen" i en tykk en tror jeg.

Så det jeg lurer på er om jeg var "heldig" med han med 14, eller om jeg har vært "uheldig" med han jeg har nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

14 cm er mellom Over normal og Ekstra stor. Det blir vel bare Stor det?

11,5 er en millimeter mer enn normalen hvis det er noe trøst... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Fantasier om, og lysten på, en som har en større enn den faste partneren, inntreffer på et eller annet tidspunkt hos svært mange kvinner.

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener..men det er faktisk normal størrelse...... :o

Gjest Anonymous
Skrevet
Typen min sin penis er mer enn lang nok (for meg), men "bare" 11,5 cm i omkrets (det var han som sa den var det)! Problemet er bare at eksen min sin var mye tykkere, ca 14 cm i omkrets. Har ikke vært sammen med noen andre gutter seksuelt, så har ikke all verdens erfaring med saken.

Jeg tar knipeøvelse og har gode muskler som gjør at sexen med han jeg er sammen med nå ikke er noe problem. Det er bare det at hjernen tenner på å ha noe litt tykkere der nede. Tenner litt på "råskapen" i en tykk en tror jeg.

Så det jeg lurer på er om jeg var "heldig" med han med 14, eller om jeg har vært "uheldig" med han jeg har nå?

Det høres ut som om typen din er nokså gjennomsnittlig (-)

Jeg er enig med deg i at det er noe lite for det visuelle- det å tenne på litt større utstyr- det å se for å bli tent er mange opptatt av.

Kanskje gutter ikke tror det, men mange av oss jenter er like opptatt av å se som det de selv er...

Personlig foretrekker jeg litt større utstyr godt over normalen, både i tykkelse og i lengde.

Skrevet

14cm i omkrets?! Jeg sitter med linjal her, og prøver å gape over. Au sier jeg bare. Tror min gutt har rundt det du nevner her, eller jeg prøvde å finne det passende målet. Jeg syns hans er akkurat passe tykk. Jeg får uansett vondt i munnen av å suge han. Kanskje det er jeg som har liten munn.

Gjest Anonymous
Skrevet

14 cm for tykk?

Synes det virker ganske greit jeg...:-)

Skrevet
14cm i omkrets?! Jeg sitter med linjal her' date=' og prøver å gape over. Au sier jeg bare. Tror min gutt har rundt det du nevner her, eller jeg prøvde å finne det passende målet. Jeg syns hans er akkurat passe tykk. Jeg får uansett vondt i munnen av å suge han. Kanskje det er jeg som har liten munn.[/quote']

Omkrets er ikke det samme som diameter...

Gjest Anonymous
Skrevet

Da sier hun samtidig at gutten hennes har 11,5 cm i diameter. Tror faktisk hun vet hva det snakkes om her...

Gjest Lillegutt
Skrevet
14 cm for tykk?

Synes det virker ganske greit jeg...:-)

Kommer vel an på jenten. Omkretsen min ligger noe over 14 cm, og det gikk greit nok med eksen, men måtte bruke litt tid på å "få den inn". Hun tente på tykkelsen rent visuelt og likte å prøve å ta rundt den, men tror kanskje hun ønsket den var mindre når vi satte igang. Hun klaget litt på at hun ble sår i starten. Syns ikke det var noe kjekt i det hele tatt, jeg.

Tror mange jenter liker følelsen av å bli fyllt opp, og da tipper jeg tykkelsen er viktigere enn lengden. Men alt har jo en grense...

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, det går i grunnen ingen grenser, for nesten ingen menn har store nok peniser. De aller fleste har gjennomsnittelige, små eller noe større enn snittet.

Det er sjelden et problem at den er for stor....bare når jenta er veldig trang (hvilket de fleste jenter ikke er.)

Gjest Idiotgjest
Skrevet
De aller fleste har gjennomsnittelige, små eller noe større enn snittet.

Takk for at du opplyser oss om disse interessante faktaene. Hvem skulle vel trodd at de fleste var "gjennomsnittelige".......

Hva betyr forresten "gjennomsnittelige", mon tro....

Gjest robokopp
Skrevet

Det er sjelden et problem at den er for stor....bare når jenta er veldig trang (hvilket de fleste jenter ikke er.)

Kom deg til Asia en tur, og prøv ei dame derfra. Finner du en liten snerten sak 130cm høy, og nesten så du kan ta med hendene rundt livet hennes, 20-30 år, men ser ut som 15, er hun garantert såkalt trang.

Prøv Japan som nr. 1(de er vant med MEGET små menn/utstyr), eller evt. Thailand/Filipiner som neste mulighet.

Thaidamer varierer mye i størrelse/erfaring/tranghet, og er ikke av de minste asiatiske damene.

Damer fra Singapore kan vært små og fine, men er vant med vestlige menn, er ganske bortskjemte., og er ikke spesiellt -asiatisk trange-.

Alt dette er generellt selvfølgelig-variasjoner er det alle steder over alt.

Skrevet
:hoho:

Det samme tenkte jeg... :roll::hoho::hoho:

Gjest Enda en gjest
Skrevet

Jeg lurer på om det er min kone som har startet denne tråden......

Hvis det var deg, Brynhilde, se å komme deg ut herfra!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...