Gå til innhold

Dere overvektige damer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags type mann vil dere egentlig ha? Jeg tenker da på kroppsfasong, hva er deres preferanser. 

Og pkt 2, tror dere at dere kan velge og vrake som overvektig?  I forhold til ons sikkert, men i forhold til en seriøs relasjon.

Anonymkode: fcf64...d6f

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.... Vil du omformulere punkt 2? For slik den står nå høres du slem ut. Ikle sikker på om det var det du var ute etter.

Anonymkode: 2832a...313

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil helst ha en dame. 

Anonymkode: c6c5a...fae

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Selv om mann er tynn så kan man faktisk ikke velge å vrake 😂 noen tror kanskje det men 

Anonymkode: cc8c5...4a9

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Det høres egentlig mer ut som om du vil vite hvorfor en tjukk dame kan avslå deg siden du er tynn og i ditt hodet mye finere og mer verdt...

Anonymkode: f522e...7f2

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid fått de jeg har villet være sammen med, både i langvarige seriøse forhold og de sjeldne ons.

Syns det er rimelig overfladisk å tro at det kun er kropp og utseende som er avgjørende, for jeg har aldri hatt noen modelkropp og alltid hatt det som kalles overvekt. I perioder større og mindre grad av overvekt.

Personlig syns jeg de høye, blonde og blåøyede er de mest sexy ( klisje hva ), og det er alltid de jeg har fått, har heller aldri jaktet på noen mann, men de har fattet interesse for meg, fordi de anser meg som intelligent, selvstendig, og full av sjarm. Pga det syns de jeg også er pen. 

Anonymkode: d01f3...c1b

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags type mann vil dere egentlig ha? Jeg tenker da på kroppsfasong, hva er deres preferanser. 

Og pkt 2, tror dere at dere kan velge og vrake som overvektig?  I forhold til ons sikkert, men i forhold til en seriøs relasjon.

Alle kvinner kan velge og vrake når det gjelder sex. Derfor tror de at de kan velge og vrake når det gjelder forhold også.

Menn har større behov for å videreføre sine gener enn kvinner har, og er derfor mer opptatt av sex enn kvinner er. Kvinner er mer opptatt av å sikre avkom en trygg, god og stabil oppvekst. Derfor er kvinner mer desperate når det gjelder det gjelder forhold og har derfor et mindre utvalg av menn der, for menn er ikke opptatt av det samme.

Så du skal ikke se bort fra at kvinner, også overvektige, tror at de kan få en prins med flere milliarder på bok, som kjører rundt i en gullforgylt Mercedes med diamanter på rattet.

Men altså, en dag innser de at virkeligheten er ikke sånn. De er nødt til å senke kravene sine til partner, for det er ikke et så stort utvalg som de innbiller seg og ikke er de verdt så mye som partner som de tror.

Anonymkode: e578c...00c

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lurer du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle kvinner kan velge og vrake når det gjelder sex. Derfor tror de at de kan velge og vrake når det gjelder forhold også.

Menn har større behov for å videreføre sine gener enn kvinner har, og er derfor mer opptatt av sex enn kvinner er. Kvinner er mer opptatt av å sikre avkom en trygg, god og stabil oppvekst. Derfor er kvinner mer desperate når det gjelder det gjelder forhold og har derfor et mindre utvalg av menn der, for menn er ikke opptatt av det samme.

Så du skal ikke se bort fra at kvinner, også overvektige, tror at de kan få en prins med flere milliarder på bok, som kjører rundt i en gullforgylt Mercedes med diamanter på rattet.

Men altså, en dag innser de at virkeligheten er ikke sånn. De er nødt til å senke kravene sine til partner, for det er ikke et så stort utvalg som de innbiller seg og ikke er de verdt så mye som partner som de tror.

Har du ikke draget på damene?

Anonymkode: c98e1...bd5

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Wow 😂😂 

Du prøver å høres intelligent ut, men du får det ikke helt til.

Envher som har fullført en bachelorgrad må lære seg at det finnes ingen sosiale sannheter, kun enkeltindividers meninger. Altså kan vi aldri påstå at noe er sant, men kun snakke ut i fra oss selv. Derfor syns jeg utdanning er så viktig, ikke bare for gradens skyld, men for å vokse som samfunnsborger og medmenneske.

Veldig synd at du oppfatter kvinner som du gjør, men du får ikke utbytte av å bestemme deg for at det er hele sannheten. Og hvis du oppfordrer andre menn til å ha samme tankegang gjør du heller ikke dem en tjeneste.

Anonymkode: 2832a...313

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv litt overvektig og tiltrukket av kvinner og menn som først og fremst har et pent ansikt og fint smil. Kroppsfasongen er ikke kjempeviktig og lovehandles gjør mg ikke noe

Anonymkode: c7e05...f57

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min mann er veltrent med mye muskler, høy og mørk. Jeg har vært overvektig i hele mitt voksne liv. 

Anonymkode: b440d...fc7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Når man er ung kan man velge å vrake når man blir gammel kan man velge blant vraka ;P

Anonymkode: 0f367...77e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg velger å tro at ingen oppegående mennesker går etter kropp når de skal ha et langvarig forhold.

Anonymkode: a7f65...d98

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kroppsfasong er ikke viktig. Jeg kunne ikke velge og vrake hverken som slank eller som overvektig. Hvorfor spør du om det?

Anonymkode: cb4fa...5b5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som enhver kvinne det da.... :klo:

Anonymkode: c1daf...564

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingen preferanser når det kommer til kroppsfasong. Jeg blir mer sjarmert av personlighet, intelligens og humor. Hvorfor i alle dager skulle jeg "velge og vrake"? Det må jeg si at jeg aldri har tenkt på, og aldri prøvd på heller.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ts er nok ikke gamle skrotten, stakkars :)

Anonymkode: cb668...53a

• Liker 5
Skrevet (endret)

Vi møttes når vi var slank, nå 10 år senere har vi fått mer polstring begge to, og vi er begge fortsatt fornøyd med hverandre. Og når vi er uten på byen så får vi fortsatt positiv oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, og de kommer i alle fasonger.

Jeg har aldri vært spesielt kroppsfiksert. Men hadde jeg skulle ut på markedet igjen så vet jeg hva jeg liker når det kommer til personlighet og utseendet, og hadde ikke tatt til takke med noe mindre bare for at jeg er lubben. Akkurat som jeg skjønner at noen kommer til å velge meg bort, for at jeg ikke er det dem liker. Man liker det man liker, og det er greit.

Men det er klart at om du aldri trener og trives best på sofaen hver kveld med en pose smågodt, så kommer du ikke til å ha så mye tilfelles med noen som trener mye, spiser sunt og lever en veldig aktiv livsstil. Og som overvektig så er man nok ikke førstevalget for noen som bryr seg mye om helse og kropp. Men det er de som liker større mennesker, men det datingmarkedet er nok lite. For de fleste ønsker en partner som har lik livsstil og prioriteringer som seg selv. Men syns det likevel er greit at man har den standarden man har, selv om man ikke lever opp til den selv. Bare at personen har selvinnsikt nok til å skjønne hvorfor det er vanskelig for dem å finne en partner. 

Endret av FluffyJuggernaut
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv litt overvektig og tiltrukket av kvinner og menn som først og fremst har et pent ansikt og fint smil. Kroppsfasongen er ikke kjempeviktig og lovehandles gjør mg ikke noe

Anonymkode: c7e05...f57

Det er noe alle sier, men det er bullshit! Det vet du og.

Anonymkode: b2da0...005

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...