AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Hei, er det noen med iPad eller iPhone ? Jeg har tenkt til å fylle ut et skjema på nettet og har ikke PC, tenkte da og fylle ut skjema med tlf eller iPaden min, men jeg får det ikke til. Er det noen som har iPhone eller iPad som vet om det går ann å fylle ut skjema på en av de? Anonymkode: 9440a...656
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 Selvsagt kan man fylle ut skjema på de. Du må beskrive hva problemet er hvis noen skal kunne hjelpe deg. Du gjør sannsynligvis noe feil. Anonymkode: 2d4f2...4e8
cleangal Skrevet 21. mars 2018 #3 Skrevet 21. mars 2018 Går helt fint. Jeg bruker kun iPad, og har gjort det de siste 4-5 årene.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #4 Skrevet 21. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt kan man fylle ut skjema på de. Du må beskrive hva problemet er hvis noen skal kunne hjelpe deg. Du gjør sannsynligvis noe feil. Anonymkode: 2d4f2...4e8 Jeg har fått tilsendt en link på mail til et skjema jeg skal fylle ut. Jeg kunne da fylle ut skjema og sende det i retur. Jeg åpner da skjemaet, også åpner jeg det i IBooks, og noe mer enn det får jeg ikke gjort. Så skjønner ikke hva jeg skal gjøre for og evt få fylt det ut. 4 timer siden, cleangal skrev: Går helt fint. Jeg bruker kun iPad, og har gjort det de siste 4-5 årene. Jeg skjønner ikke hvordan. Forklarer der oppe nå ^ Anonymkode: 9440a...656
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #5 Skrevet 21. mars 2018 Høres ut som du har fått tilsendt en PDF eller noe slikt, og ikke URLen til en vanlig nettside. Hvis det er en vanlig nettside så kopier lenken og åpne den i Safari. Hvis det var en vanlig nettside burde den blitt åpnet i Safari og ikke iBooks. Hvis det er en PDF så prøv en av disse appene: https://www.igeeksblog.com/how-to-edit-pdf-files-on-your-iphone-or-ipad-with-pdf-editor-apps/ Anonymkode: 2d4f2...4e8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå