AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Jeg og sønnen min på 7 år skal flytte for å få bedre plass. Har 100% omsorgen for han. Så hos oss er det bare han og meg hele tiden. Har funnet et hus jeg liker og som jeg har råd til, men...det bor ingen andre barn i gata der. Og jeg kjenner at det kanskje er litt dumt siden det bare er han og meg. Hadde han hatt søsken så hadde det kanskje opplevdes annerledes. Jeg har selv vokst opp med barn i nabohusene og vi lekte masse ute. Jeg hadde dog søsken. Nå hører jeg at barn idag ikke leker så mye ute som vi gjorde, så kanskje ikke det gjør noe. Her vi bor nå har det vært barn og de lekte masse ute, men da var de yngre enn 7 år, nå er det ingen igjen å leke med her og det merker jeg. Noen som har noen tanker og råd? Kan selvfølgelig be med noen hjem litt oftere, men vi har opplevd å ha barn rett ved og det var så fint på mange måter. Anonymkode: 9a0de...190
Fluttershy Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 Jeg tenker at det ikke er noe problem i det hele tatt. Nå begynner de snart og bevege seg litt lengre, og kan gå til barn som bor i andre gater og leke. Og frem til det hadde jeg bare invitert med andre barn hjem oftere. 1
Gneis Skrevet 21. mars 2018 #3 Skrevet 21. mars 2018 Hvis sønnen din var to år, ville jeg vært enig. Nå når han er sju er radiusen større. Han har venner på skolen og i fritidsaktiviteter. Med mindre det er kilometervis til klassekamerater hadde jeg ikke bekymret meg. 1
Ulrikke Skrevet 21. mars 2018 #4 Skrevet 21. mars 2018 Det kommer helt an på hvor langt det er til de andre gatene med barn. Vi bor i et område hvor det er en del barn, men ingen av samme kjønn og alder som min datter. Da hun var mindre kjørte vi eller hentet liksom, men det er ikke lenge til 7-åringen din har ganske stor radius (litt avhengig av boligområdet da, men...) Er det et par gater bortenfor har det ingenting å si!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå