Gå til innhold

Hvor stor sjanse er det å bli forelsket etter hvert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en fyr som jeg liker veldig godt. Han liker meg også, men han har sagt at han ikke blir forelsket på et tidlig stadium, sånn at han er villig for å se om det kan skje underveis som vi dater. 

Jeg er usikker på hva jeg føler. Er usikker på om jeg i det hele tatt vet hvordan det føles ut å være betatt eller forelsket. Om det kan komme etter hvert? Eller hvis man først har begynt å ligge med hverandre, at sjansen for å få følelser for hverandre er mininal liten? Jeg er redd for at jeg vil få følelser for han, og han ikke. Hvordan vet man at det er ekte følelser og ikke bare begjær? Jeg vil veldig gjerne bli forelsket i han, jeg ønsker at vi skal bli kjærester, for han er perfekt, men om de rette følelsene ikke er der, så hvor lenge bør man da se an? 

Anonymkode: 9ba92...304

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bruke opptil fem måneder før jeg blir forelsket i en fyr. Men den følelesen jeg har underveis er nok til at jeg veit at for meg så vil jeg forelske meg og satse. Er nå på tredje måned med han jeg dater nå og merker smått forelskelsen komme. Sånn har jeg vært hele livet og jeg må bruke tid på å føle meg sikker. Når jeg først har følelsene der så går jeg all in :) Jeg kan ikke helt forklare hvordan jeg føler det og hvorfor jeg er sikker, men det går på de små tingene som at jeg kan ta meg selv i å bare sitte å se på at han gjør ting. At jeg smiler for ingen grunn. Han jeg dater ser det på øya mine så han har ingen tvil med å gi meg tid. 

Anonymkode: e00c4...45f

AnonymBruker
Skrevet

Sånne ting er veldig individuelt. Jeg blir lett betatt, men bruker litt mer tid på å bli forelska. For min del fører fysisk kontakt til at ting går raskere, og det er i alle fall ikke noe mindre sjanse for å bli forelsket av å ha sex

Anonymkode: 5c76d...399

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan være forskjellig fra gang til gang. Jeg har 2 kompiser som er såkalt "perfekte" . Men jeg har ikke fått følelser for dem. De har økonomien i orden, går ikke rundt og utnytter damer, de er generelt bra personer. Utseendet er også greit, så det er ikke det at de er frastøtende. 

Jeg har fått øynene opp for noen over tid, til og med år! 

Mens noen kan jeg fatte interesse for ved første øyekast, men kan også miste denne like fort fordi jeg finner ut ting om personen som ikke er bra eller at vedkommende ikke er så tiltrekkende som jeg først følte. 

Anonymkode: 1327d...797

AnonymBruker
Skrevet

Et godt spørsmål, hvordan vet man at det er ekte følelser og ikke bare begjær? Jeg innbiller meg at menn klarer bedre å skille disse følelsene. Men for damer blir det gjerne en "haug" med følelser og så tror en at en er forelsket,  Men... så lander en kanskje bare på at det er spenning og begjær. Men når en ikke helt klarer å identifisere følelsene helt, så blir det underveis mye tanker og unødvendig grubling.

Jeg tror uansett en får ta tiden til hjelp og ikke stresse for mye.

Anonymkode: 0cf9b...983

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...