AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Del Skrevet 21. mars 2018 Kommer alt til å være stengt av butikker, restauranter, dyrepark osv? Jeg håper noen med erfaring fra Berlin i påske kan svare for nå er jeg kjempebekymra! Vi skal bo i Mitte. Anonymkode: 6e8e3...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GoldenLioness Skrevet 21. mars 2018 #2 Del Skrevet 21. mars 2018 Fra et annet forum: Jeg har vært i Berlin en påske. Skjærtorsdag er normal virkedag, helgen starter om kvelden. Midt i sentrum er det aller meste åpent, men det er en del butikker som har "søndagsåpningstider" langfredag (og 1. påskedag). Dvs. de åpner ikke tidlig om morgenen, men i timene rett etter kl.12. Åpne restauranter kan jeg ikke huske at det var noe problem å finne, uansett dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #3 Del Skrevet 21. mars 2018 Flere svar? Egne erfaringer? Anonymkode: 6e8e3...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #4 Del Skrevet 21. mars 2018 24 minutter siden, AnonymBruker said: Kommer alt til å være stengt av butikker, restauranter, dyrepark osv? Jeg håper noen med erfaring fra Berlin i påske kan svare for nå er jeg kjempebekymra! Vi skal bo i Mitte. Anonymkode: 6e8e3...220 Kjapt googlesøk viser at dyrehagen er åpen 365 dager i året. De fleste museer o.l. er stengt mandager og ellers åpne. Ellers er det jo mye spennende å se utendørs også, deler av Muren, holocaustminnesmerket osv. Anonymkode: ae1df...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 21. mars 2018 #5 Del Skrevet 21. mars 2018 TV-tårnet, Berlinmuren, Spectrum Science center, div andre (alle?) museer, Berlin Dungeon, Dyrehagen samt alle de historiske stedene. Det er vel egentlig bare butikker/kjøpesentre som er stengt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #6 Del Skrevet 21. mars 2018 1 minutt siden, Elseby13 skrev: TV-tårnet, Berlinmuren, Spectrum Science center, div andre (alle?) museer, Berlin Dungeon, Dyrehagen samt alle de historiske stedene. Det er vel egentlig bare butikker/kjøpesentre som er stengt? Butikker og kjøpesentre har åpent hele påsken i Berlin Anonymkode: d6089...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 21. mars 2018 #7 Del Skrevet 21. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Butikker og kjøpesentre har åpent hele påsken i Berlin Anonymkode: d6089...f3c Nei, det er stengt langfredag, samt første og andre påskedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #8 Del Skrevet 21. mars 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer alt til å være stengt av butikker, restauranter, dyrepark osv? Jeg håper noen med erfaring fra Berlin i påske kan svare for nå er jeg kjempebekymra! Vi skal bo i Mitte. Anonymkode: 6e8e3...220 Jeg har vært i Berlin i påsken, men det er noen år siden så det kan være endret. da jeg var der var mye butikker stengt, men det var en del som var åpne også, i alle fall deler av påsken. (tror butikk-eierne bestemmer mer selv). Ellers vet jeg at de har påskemarkeder, og noe som kalles påskebål som jeg tror er nesten st.hans-aften på vinteren, ha,ha. Du får google litt. Anonymkode: b608f...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå