Gå til innhold

Shirataki nudler/mirakelnudler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen andre som har prøvd? 

Prøvde det i dag og ble veldig overrasket. Kun 5 kcal per 100 g, og likevel så godt! Greit, det smaker ikke noe særlig, men med saus så er det nesten som vanlige nudler. Skjønner ikke at det går an at det nesten ikke er kcal? Hva er det laget av? Føler at det fyller opp magen som vanlig mat. Det metter sikkert ikke noe lenge, men likevel fantastisk produkt. 

Anonymkode: fcdb3...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Klarte du faktisk å spise det? Jeg kjøpte en pakke, det STINKET fisk. For meg i alle fall som hater fisk. Jeg skyllet og skyllet og skyllet, men lukta gikk ikke bort. Ikke snakk om å spise det der, så det gikk rett i søpla.

Anonymkode: 3aaf3...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte typer er i alle fall laget av tofu. Hvor kjøpte du det? 

Anonymkode: fc6e0...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker heller glassnudler, er i det minste næring i det.

Anonymkode: 2dd5a...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Klarte du faktisk å spise det? Jeg kjøpte en pakke, det STINKET fisk. For meg i alle fall som hater fisk. Jeg skyllet og skyllet og skyllet, men lukta gikk ikke bort. Ikke snakk om å spise det der, så det gikk rett i søpla.

Ja, skylte lenge under kaldt vann. Synes ikke lukta var så ille. Kokte de et par min etterpå. Serverte med tikka masala-saus. Synes det funka veldig bra. Nudlene smakte ikke noe spesielt, men synes de har ganske lik konsistens som vanlige nudler, så et veldig bra alternativ. :)

Hvilken type kjøpte du? Jeg kjøpte denne: https://gymgrossisten.no/10-x-shirataki-fettucini-200-gram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skylte lenge under kaldt vann. Synes ikke lukta var så ille. Kokte de et par min etterpå. Serverte med tikka masala-saus. Synes det funka veldig bra. Nudlene smakte ikke noe spesielt, men synes de har ganske lik konsistens som vanlige nudler, så et veldig bra alternativ. :)

Hvilken type kjøpte du? Jeg kjøpte denne: https://gymgrossisten.no/10-x-shirataki-fettucini-200-gram

Husker ikke. Det er så lenge siden. Men jeg tror jeg bestilte fra iherb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...