AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Noen som har begge der dere fikk tid til begge? Har en ung katt på 2 år, men den er egentlig ikke kosete og er ute mye. Har hatt mange katter før, men dette er den første som ikke er spesielt kosete eller virker som han har lyst å være så mye rundt meg. Regner med det henger sammen med at det er en jeg har omplassert og som ikke ble like knyttet til meg som kattunger har blitt i kombinasjon med at noen katter er mindre kosete enn andre En stund har jeg tenkt tanken på å få fugl, da jeg lenge har vær fascinert av dem. Er ufør så har mye tid å bruke på dyr. Vet at fugler kan plukke opp noen uheldige sykdommer fra katt Er det noen som har hatt både fugl og katt, der dere har fått tid til begge? Jeg ser for meg at jeg må stenge katten ute av stua en del siden fuglen skal få være så mye ute av buret som mulig. Ikke at katten er hjemme så mye uansett... Anonymkode: 2e35c...f8e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 Vi har hund og fugl. Fuglene er frittflyvende så lenge vi er hjemme, og hunden er aldri utestengt fra rommet selv om de er ute. Men de er aldri alene i et rom. Det er så enkelt som at fuglene flyr, det gjør ikke en katt eller hund. Fugler setter seg på gardinstenger, eller på toppen av skap, og det skal ikke mye til for å hindre at en katt kommer seg opp dit. Når det er sagt, hvis jeg skal legge egen erfaring til grunn, ville jeg ikke skaffet fugl til en husholdning som allerede har hund eller katt, men jeg kunne gått til anskaffelse av hund eller katt om fuglene var der først. Det vil kreve utrolig mye tid og oppmerksomhet for å få fuglen temmet, og jeg ville ikke klart det når jeg samtidig måtte passe på at andre husdyr ikke forstyrret. Anonymkode: 83dd2...fa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå