AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Har noen erfaring med å bryte et samboerskap hvor det er dine og mine barn i bildet? Jeg har lyst til å bryte ut av forholdet, men mine barn er utrolig knyttet til min samboer, og frykten for hvordan de vil reagere på et brudd holder meg tilbake Anonymkode: 0a02c...4d2
EvaLena Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 Det er vel ingen forskjell på det bruddet kontra brudd med en «ekte» barnefar. Vondt blir det jo for barna uansett.
Ulrikke Skrevet 21. mars 2018 #3 Skrevet 21. mars 2018 Forskjellen er vel at dersom det er brudd mellom mor og far så vil sannsynligvis begge foreldre fortsette å være i barnas liv. Der det er stebarn/steforeldre involvert er vel ikke det en like stor selvfølge.... De tilfellene jeg har vært borti har kontakten stort sett "fadet" ut etter hvert... Avhengig av årsaken til at du ønsker å bryte ut og om det evt er noe å gjøre for å redde forholdet, så må man jo bare ta et valg.... Dere har ikke snakket om hva som skjer med barna ved et evt brudd mens forholdet fortsatt var bra? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå