AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Ja det mener jeg. Her i landet har vi alle rett og mulighet til en god utdanning også velger man å ikke benytte seg av den. Og ha så dårlig råd at man må få hjelp av nav og bruke opp pengene til skattebetalerne. Anonymkode: f4869...99c 15
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 Ja det mener jeg. Her i landet har vi alle rett og mulighet til en god utdanning også velger man å ikke benytte seg av den. Og ha så dårlig råd at man må få hjelp av nav og bruke opp pengene til skattebetalerne. Anonymkode: f052e...ed3 3
hotellpute09 Skrevet 21. mars 2018 #3 Skrevet 21. mars 2018 Du var jo virkelig voksen og reflektert! 49
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #4 Skrevet 21. mars 2018 Gratis tilgang på utdanning er ikke den eneste forutsetningen man behøver for å få seg en utdannelse, eller en jobb. Anonymkode: 0419c...48a 14
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 Populært innlegg #5 Skrevet 21. mars 2018 Ja folk velger rett og slett å bli kronisk syke og havne i ulykker istedet for å ta en bra betalt jobb, så teit. Anonymkode: e68e7...177 53
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #6 Skrevet 21. mars 2018 Har du tenkt på at mange folk uten utdanning også har jobber og betaler skatt? Anonymkode: 14b64...ca3 18
Gjest Inverness Skrevet 21. mars 2018 #7 Skrevet 21. mars 2018 Skjønner det. Men da må de fattige slutte å klage og være fornøyde med det de har. First price mat er bra nok og man kan ligge i telt istedetfor å dra til syden
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #8 Skrevet 21. mars 2018 1 minutt siden, Inverness skrev: Skjønner det. Men da må de fattige slutte å klage og være fornøyde med det de har. First price mat er bra nok og man kan ligge i telt istedetfor å dra til syden Jeg tror du har et litt enkelt syn på verden her. Hovedproblemene med å være fattig er ikke at man må spise first price og ikke får reist til syden hver sommer... Anonymkode: b7401...f3e 22
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #9 Skrevet 21. mars 2018 1 minutt siden, Inverness skrev: Skjønner det. Men da må de fattige slutte å klage og være fornøyde med det de har. First price mat er bra nok og man kan ligge i telt istedetfor å dra til syden De som er fattige har nok aldri vært i syden og savner det sikkert ikke heller, ei heller klager over det. Det er vel heller dem med mye penger som får angstanfall hvis femukers ferien til karibien går fløyten på grunn av omrokering i ferieplanen på jobb. Anonymkode: 14b64...ca3 13
AmandaVI Skrevet 21. mars 2018 #11 Skrevet 21. mars 2018 Javisst kan vi det. Tusen takk, meg, for at du står i utfordringene hverdagen gir deg og lever livet ditt til det fulleste uansett hva som skjer. Du er tapper. Ikke bare takler du det, men presterer de utroligste ting. Du har overlevd grov mobbing og overgrep, fattigdom, den ene hjertesorgen etter den andre, alvorlig sykdom og hver dag trosser du sårene dette har skapt for å utrette nye ting. Skammen har du kastet av deg. Ingen har greid å knuse deg. Før sto du på utsiden av samfunnet. Nå er du samfunnet. Måtte du alltid ha styrken til å fortsette kampen. For deg selv, og andre som trenger ditt håp. ❤ 15
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #12 Skrevet 21. mars 2018 Alle er samfunnet. Anonymkode: 73e9e...805 1
Gjest Inverness Skrevet 21. mars 2018 #13 Skrevet 21. mars 2018 Mente ikke å såre noen. Tenkte ikke på at det kan være andre årsaker til fattigdommen. Unnskyld
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #14 Skrevet 21. mars 2018 Det er min feil at min far voldtok meg fra ung alder, og ga meg juling, det er min feil at min mor holdt på med psykisk terror og ga meg juling. Jeg måtte derfor flytte som 16 åring, og starte å jobbe, for å klare meg. Altså ingen utdannelse. Så ble jeg gift, fikk 2 barn, så var det min feil at jeg fikk kreft, og med stygge ettervirkninger av. Tok mange år før jeg klarte noe igjen. Da bestemte jeg meg, for at det var på tide å få meg en utdannelse. Jeg var og blitt alene med barna. Så da jeg var på slutten av min utdannelse, ble jeg syk igjen. Selvfølgelig min feil. Denne gangen mener legene at jeg aldri vil komme tilbake til arbeidslivet. Og siden jeg ble syk under studier, så får jeg lavest sats AAP. Og jeg skal forsørge 2 tenåringer med dette. Om 6 mnd, er største tenåringen 18 år, da mister jeg barnetrygd og bidrag, men må fortsatt forsørge barnet. Anonymkode: 20582...428 21
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #15 Skrevet 21. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er min feil at min far voldtok meg fra ung alder, og ga meg juling, det er min feil at min mor holdt på med psykisk terror og ga meg juling. Jeg måtte derfor flytte som 16 åring, og starte å jobbe, for å klare meg. Altså ingen utdannelse. Så ble jeg gift, fikk 2 barn, så var det min feil at jeg fikk kreft, og med stygge ettervirkninger av. Tok mange år før jeg klarte noe igjen. Da bestemte jeg meg, for at det var på tide å få meg en utdannelse. Jeg var og blitt alene med barna. Så da jeg var på slutten av min utdannelse, ble jeg syk igjen. Selvfølgelig min feil. Denne gangen mener legene at jeg aldri vil komme tilbake til arbeidslivet. Og siden jeg ble syk under studier, så får jeg lavest sats AAP. Og jeg skal forsørge 2 tenåringer med dette. Om 6 mnd, er største tenåringen 18 år, da mister jeg barnetrygd og bidrag, men må fortsatt forsørge barnet. Anonymkode: 20582...428 Går 18-åringen på skole? I så fall har barnet fortsatt rett på bidrag. Tror bidraget da går til barnet, men da får h*n dekke mer selv av ting og tang du tidligere betalte. Anonymkode: e4f26...57d 3
Gjest Inverness Skrevet 21. mars 2018 #16 Skrevet 21. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er min feil at min far voldtok meg fra ung alder, og ga meg juling, det er min feil at min mor holdt på med psykisk terror og ga meg juling. Jeg måtte derfor flytte som 16 åring, og starte å jobbe, for å klare meg. Altså ingen utdannelse. Så ble jeg gift, fikk 2 barn, så var det min feil at jeg fikk kreft, og med stygge ettervirkninger av. Tok mange år før jeg klarte noe igjen. Da bestemte jeg meg, for at det var på tide å få meg en utdannelse. Jeg var og blitt alene med barna. Så da jeg var på slutten av min utdannelse, ble jeg syk igjen. Selvfølgelig min feil. Denne gangen mener legene at jeg aldri vil komme tilbake til arbeidslivet. Og siden jeg ble syk under studier, så får jeg lavest sats AAP. Og jeg skal forsørge 2 tenåringer med dette. Om 6 mnd, er største tenåringen 18 år, da mister jeg barnetrygd og bidrag, men må fortsatt forsørge barnet. Anonymkode: 20582...428 Ingentign av dette er din feil. Klem
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #17 Skrevet 21. mars 2018 Tenk gjennom denne påstanden din litt mer før du uttaler deg. Anonymkode: 34500...16d 8
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #18 Skrevet 21. mars 2018 Akkurat som at det at jeg kommer fra en familie som har hatt penger og investert i eiendom, slik at jeg har billig bolig og et sikkerhetsnett som gjør at jeg ikke trenger å bekymre meg over økonomien selv om jeg har havnet på aap ene og alene er min egen fortjeneste... Anonymkode: 01344...e59 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #19 Skrevet 21. mars 2018 Ironisk nok er de fleste av norges rikeste, mennesker som har arvet forumen sin. Men av en eller annen grunn tenker man at man har stor påvirkning på hvor man ender opp i livet økonomisk. Flaks er som regel forskjellen på de rike og fattige Anonymkode: 7cd8b...21c 10
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #20 Skrevet 21. mars 2018 Ganske sikker på at TS er en 14 år gammel gutt. Anonymkode: 55d02...61e 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå