AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Hvorfor finner ingen opp treningssenter hvor man kan ta med seg hunden sin? Tenk så mange flere som ville kommet seg på trening som ellers vegrer seg for å dra. Vi vet at det er mange som sliter med sjenanse eller til og med angst men med hunden som følge vil mange føle seg tryggere og samtidig bli mer sosiale og få forbedret helse. Man kunne hatt tredemøller for hund og eier side om side, leke og sosialiseringsområde for hunder eller til og med en beautysalong med vask, pelsstell og kloklipp for hunden mens den ventet på at eieren gjorde unna treningen sin. Folk med allergi måtte selvsagt trene på andre sentre. Hva tror dere? Anonymkode: ab607...68e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 Det er null streff for bikkja å være hjemme den lille tiden du trener. Jeg hadde fått angst hadde jeg kommet inn et slik sted hbor det er fullt av slike ustabile dyr som glefser etter en. Du er ikke tryggere med ei bikkje på et treningssenter. Det er ingen som vil drepe deg der. Så der kan du fint gå uten hund. Så prøv å dra dit på egenhånd og se selv for helsa sin del. Anonymkode: 3facc...6ce 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #3 Skrevet 22. mars 2018 Treningssenter med hund? Det kalles skog, fjell, mark, landevei, sykkelsti +++ Er man hundeeier tør jeg påstå man ikke trenger et treningssenter for å holde seg i form. Anonymkode: 0cadf...181 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #4 Skrevet 22. mars 2018 Kommer snart til et treningssenter nær deg: http://nordic.businessinsider.com/dog-yoga-class-london-bond-pet-doga-funzing-animal-2017-9?r=UK&IR=T Anonymkode: 85dd1...83c 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #5 Skrevet 22. mars 2018 Jeg ville heller hatt geiteyoga. Men seriøst nå, hvorfor prøver du ikke å starte opp dette selv, i stedet for å vente på at noen andre skal gjøre det? Personlig ville jeg aldri ha dratt på et slikt senter. Ikke bare fordi jeg ikke har hund, men fordi jeg ikke ønsker å tråkke i hundebæsj eller bruke apparater og vekter som er tisset på, eller være redd for de mindre beregnelige hundene. Det må jo være mer stress for hundeierne også at de må passe på hundene sine mens de skal trene... Høres ikke mye effektivt ut. Tror et treningssenter for hunder ville vært en bedre idé, hvor hundeeiere kan komme og trene og leke med hundene. Men slike ting finnes jo allerede.. Eventuelt hundepass på treningssenteret, men da faller jo hele poenget ditt bort. Anonymkode: d0a3c...408 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #6 Skrevet 22. mars 2018 Fy så uhygienisk det ville vært der. Hunder som tisser på apparater og bæsjer (hvor eier ikke GIDDER å vaske skikkelig). I tilleg vil garrantert noen hunder bli uvenner. hvem skal betale de som står å vasker hunden din mens du trener? Det koster å ansette folk. Å hvis det bare er 10 stk som vil bli med på dette så blir det DYRT. Nei, ut i skog å mark med hunden. Anonymkode: 946da...ff2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #7 Skrevet 22. mars 2018 Hvilket utbytte tror du hunden har av en tredemølle? Har du hund får du ta ansvar og ta deg en tur ut istedet. Anonymkode: 229de...5a0
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #8 Skrevet 22. mars 2018 Nei. Jeg har en liten hund og hadde absolutt ikke følt meg trygg om jeg skulle hatt med hunden min på treningssenter der det krydde av andre, ustabile hunder. Mer stress enn morro. Anonymkode: e85ff...846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå