AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Vi har vært venninner halve livet. I fjor sommer og høst gikk vi begge gjennom hver vår tunge tid. Hun slet på jobb, og jeg gikk gjennom en voldtekt. Jobbmessig går det mye bedre med henne nå, og hun fokuserer på å "komme tilbake til seg selv." Hun jobber ikke med det samme som tidligere, så hun kan legge det bak seg. Jeg blir påminnet voldtekten med jevne mellomrom. Enten det er fordi jeg blir kalt inn til avhør eller ser/hører noe om det i f.eks nyhetene. De siste 5 månedene har jeg forsøkt gjentatte ganger å treffe venninnen min, men hun har aldri tid. Samtidig ser jeg på sosiale medier at hun har tid til alle andre? Er dette noe å bli såret over? Anonymkode: 2e120...cb4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 Så om folk her inne sier at, ja dette er noe å bli såret over.. Betyr det da at du vil blir såret etterpå? Eller hva om flertallet sier nei? Hvil du da bli lettet over at du ikke trenger å bli såret? Nå spør jeg deg, hva har du følt på disse 5mnd når venninen din ikke har tid til deg? Er du såret? - Vis ja, null grunn til spørre her. Vis nei, null grunn til å spørre her også.. Anonymkode: 840e0...9dd
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #3 Skrevet 21. mars 2018 Selvsagt har du lov til å være såret. Du kan være såret for hva som helst, men jeg forstår at dette sårer deg. Men hvis alle her inne svarer "nei" betyr det vel ikke at du er noe mindre såret Anonymkode: a8322...9c5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #4 Skrevet 21. mars 2018 Hvor mye av de siste møtene deres gikk til å snakke om tunge ting? Hvordan er du når du møter henne? Snakker du veldig mye om voldtekten, slik at det har blitt litt mye for henne? Sånn at hun kanskje har hatt både sitt å bekymre seg for + fått alt ditt i tillegg? Anonymkode: 62892...2de 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #5 Skrevet 21. mars 2018 Hvis hun har tid til alle andre, så er det klart du har grunn til å føle deg såret, uavhengig av hva du har vært gjennom. Kjenner deg ikke, men håper det går bra med deg! Anonymkode: f8341...c22
Gjest O.G. Skrevet 22. mars 2018 #6 Skrevet 22. mars 2018 Ja, du har grunn til å være såret. Hun der er ikke venninnen din og det er på den måten hun viser det.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #7 Skrevet 22. mars 2018 Jeg har fortalt henne hva som har skjedd, men det er egentlig alt. Så det er ikke slik at voldtekten var et tema hver gang vi møttes. Bestemte meg for å gi det en siste sjanse. Sendte henne en melding hvor jeg skrev at jeg gjerne ville ta en kaffe og spurte om hun kunne finne en ledig formiddag i april. Fikk til svar at det ville hun også, så hun skulle finne en dag. Klarer hun ikke det, så gidder jeg ikke mer. Anonymkode: 2e120...cb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå