Gå til innhold

Dumme meg, skulle bare la pus gå på do for kvelden ..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pusen min er veldig glad i å løpe inn og ut nå på vinterstid. Har ringeklokke til han (sensor utenfor døra), så jeg slipper han inn og ut når han gir beskjed. Nå i kveld skjedde det typiske. Han skal ha viktig medisin på kveldstid, noe jeg hadde glemt, og så maset han sånn om å få gå ut at jeg lot han få løpe ut en tur da jeg tenkte at han sikkert ville på do. Nå kommer han ikke inn og jeg får ikke sove, eller kan ikke sove pga han skal jo ha medisinen sin... Hva gjør jeg nå? Det er ikke likt han å være borte så lenge, iallefall ikke når jeg går ut for å se etter og rope på han slik som jeg gjorde i stad. Han elsker når jeg er ute. Blir jo redd for at han er påkjørt eller noe.

Anonymkode: 37518...713

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har forresten kattedo inne, men han hater å gå på do inne. 

Han er ikke en vandrer som er borte lenge av gangen. 

- TS 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som svarte her, men uansett. Nå kom han inn, og gjett om ikke han maste om å få gå ut igjen rett etterpå. For å gå på do, etter å ha vært ute på kveldstur i 5 timer... Han fikk bruke innedassen, gitt. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som svarte her, men uansett. Nå kom han inn, og gjett om ikke han maste om å få gå ut igjen rett etterpå. For å gå på do, etter å ha vært ute på kveldstur i 5 timer... Han fikk bruke innedassen, gitt. 

Godt å se:-) glad på dine vegne. Hadde hund tidligere og vet hvor bekymret en kan bli! Hadde en valp som ble angrepet av en voksen hund og det tok tid å få henne roligere når hun møtte andre hunder! Hadde heldigvis venner som stilte opp med sine hunder for å betrygger min.

Ganske typisk at katten din akkurat i kveld ble borte så lenge. Dyr altså :-) men nå kan du slappe av. Det gikk jo bra :-)

Skrevet

Du kan ikke forvente svar midt på natten. Uanset er jeg glad katten din kom inn igjen, og jeg forstår godt at du var beskymret. 

• Liker 1
Skrevet

Derfor jeg ikke svarte heller. Sov min dypeste søvn helt til en på to ben vekka meg her :)

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, SoWhat? skrev:

Godt å se:-) glad på dine vegne. Hadde hund tidligere og vet hvor bekymret en kan bli! Hadde en valp som ble angrepet av en voksen hund og det tok tid å få henne roligere når hun møtte andre hunder! Hadde heldigvis venner som stilte opp med sine hunder for å betrygger min.

Ganske typisk at katten din akkurat i kveld ble borte så lenge. Dyr altså :-) men nå kan du slappe av. Det gikk jo bra :-)

Takk for det :). Nei er ikke godt når man bekymrer seg slik. Men som regel går det heldigvis bra :)

3 timer siden, The Kitten skrev:

Du kan ikke forvente svar midt på natten. Uanset er jeg glad katten din kom inn igjen, og jeg forstår godt at du var beskymret. 

Nei jeg forventet det ikke heller, men skrev at ingen svarte fordi det er jo liksom litt kleint å drive å diskutere med seg selv.

Ja, veldig godt at det ordnet seg, det gjør jo som regel det :)

3 timer siden, SoWhat? skrev:

Derfor jeg ikke svarte heller. Sov min dypeste søvn helt til en på to ben vekka meg her :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...