Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #1 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg vil begynne å trene, men må gjøre noe som verken må gjøres til faste tider eller er kjedelig. (Jeg hater treningsstudio, må gjøre noe som gir meg litt kick.) Derfor vil jeg begynne å klatre. Men hvor er det bra å gjøre det? Jeg har vært på Villmarkshuset et par ganger, men der er det alltid så kjempefullt! Er det noen som har prøvd klatring med universitetsidretten? Er det bare den klatreveggen i Blindernhallen, eller har de noen fler? Er det andre fine klatrehaller i Oslo der det er mulig å få time uten å bestille tre uker i forveien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OleBrumm Skrevet 18. februar 2005 #2 Del Skrevet 18. februar 2005 Vi gikk på kurs på Kolsås klatreklubb. De har klartevegger på Vulkan, ligger ved grünerløkka. Trenger ikke bestille time så lenge i forveien der, og billigere enn de andre er det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. februar 2005 #3 Del Skrevet 18. februar 2005 det klatrevegg på sentrum Atletica også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #4 Del Skrevet 18. februar 2005 Vi gikk på kurs på Kolsås klatreklubb. De har klartevegger på Vulkan, ligger ved grünerløkka. Trenger ikke bestille time så lenge i forveien der, og billigere enn de andre er det og. Topp! Det er like ved hjemme også! Takker :-) ... nå må jeg bare finne meg noen å klatre sammen med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå