Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #1 Skrevet 17. februar 2005 hjelp. de siste ukene har jeg hatt noe som ligner myggkuler på baksiden av begge lårene. lurer på hva det kan være..."kulene" vises ganske godt og har 6 stykker på baksiden av begge lår. Jeg merker ikke noe spesielt til dem fordi de klør ikke ellers noe sånt, men de er bare sjenerende. Noen som har peil på hva dette kan være og hvordan jeg kan få de bort?
Suzy Skrevet 18. februar 2005 #3 Skrevet 18. februar 2005 Betente hårsekker? Loppebitt? (nei det er ikke tull, fuglelopper kan angripe mennesker og lager sånne kuler, men de klør)
Krølltoppen Skrevet 18. februar 2005 #4 Skrevet 18. februar 2005 Høres ut som om du har fått noen bitt ja. Mange ulumskheter i sengetøyet vet du. Og ikke alt klør. Jeg tror nok jeg ville ha tatt en rundvask av både seng og sengeklær.
Suzy Skrevet 18. februar 2005 #5 Skrevet 18. februar 2005 Vask på minst 60 grader og frys alt som ikke kan vaskes (dunputer osv) - det tar livet av det meste.
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #6 Skrevet 18. februar 2005 Høres ut som om du har fått noen bitt ja. Mange ulumskheter i sengetøyet vet du. Og ikke alt klør. Ekkelt! får vell ta en skikkelig rundvask da ja. Betente hårsekker..hmm..kan jo også være en mulighet. men hva gjør man for å få de "ubetente" bort slik at de forsvinner?
Gjest miau Skrevet 18. februar 2005 #7 Skrevet 18. februar 2005 Betente hårsekker? Loppebitt? (nei det er ikke tull, fuglelopper kan angripe mennesker og lager sånne kuler, men de klør) Hvis det er fuglelopper klør det sinnsykt intenst i perioder, selv når merkene nesten er borte. Tro meg, jeg vet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå