Gjest Gjest nå... Skrevet 17. februar 2005 #1 Skrevet 17. februar 2005 Jeg har tidligere nok vært litt av den "rå" typen som har hatt for mange ONS, tatt masse initiativ til sex, prøvd nye ting og vært uredd. Nå er vi gift og jeg føler meg nesten redd for å ta initiativ. I begynnelsen av forholdet vårt kunne jeg plutselig troppe opp i sexy undertøy å forføre han uten skrupler. Nå tør jeg liksom ikke, er nok redd for å bli avvist. Må legge til at vi har hatt mindtre og mindre sex de siste årene og at vi desverre har hatt problemer med at jeg har vært for tørr. Men nå føler jeg at tiden er inne for å pleie denne siden av forholdet litt bedre, og at vi kan begynne å kose oss litt mer i forbindelse med det å ha sex. Noen gode tips til hvordan jeg kan ta initiativ og kanskje overraske ham uten å plutselig sitte med skjegget i postkassa om han ikke har så lyst?
Gjest Gjest nå... Skrevet 17. februar 2005 #2 Skrevet 17. februar 2005 Har forøvrig igjen begynte å tenke litt på mine sex-fantasier, men er nok litt engstelig for å avsløre dem for ham og sette dem ut i livet...
Gjest Mannemannen Skrevet 17. februar 2005 #3 Skrevet 17. februar 2005 Hvorfor skal det være så mye styr fram og tilbake med jenter rundt dette med sex-initiativ? Menn som vil ha sex med en kvinne, tar initiativ, uten å gjøre det så fordømt komplisert. Vil hun ikke, så vil hun ikke. Er man i et fast forhold og har problem med dette for lie sex, så er det jo ikke verre enn at man kan gjøre et nytt forsøk en annen gang? Man kan uansett ikke få sex med alle man ønsker seg det med. Verden går videre for det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå