Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med dameklipp hos Cutter? 299,- for 15 minutter. Frister litt å prøve med tanke på at klipp andre steder koster det dobbelte, men er samtidig litt usikker. Kan jo hende klippen på Cutters pga. den korte tiden de har tilgjengelig ofte ikke blir noe bra?

Anonymkode: 4921b...edb

AnonymBruker
Skrevet

Har vært fornøyd til nå jeg 🙂

Anonymkode: 24c17...e16

• Liker 2
Skrevet

Jeg var på cutters for første gang for en måned siden og jeg ble veldig positivt overrasket! Kort ventetid, drop in og ikke noe dilling og tulling. Det som tar tid hos vanlig frisør er jo ofte vask, føn, styling, retting og lignende. Selve klippen tar ikke så lang tid.

Var forøvrig veldig misfornøyd sist jeg var på "vanlig" frisør og frisøren var mer opptatt av å bruke 30 min på å rette håret mitt enn å høre på hva jeg faktisk ville ha. Betalte 1000 kr for en klipp jeg ikke likte i det hele tatt og som var langt fra det jeg hadde bedt om. 

Derfor gav jeg Cutters en sjanse sist. Gikk inn, beskrev hva jeg ville ha, fikk akkurat det jeg ba om og dro derfra kjempefornøyd!

Klippen min tok nesten 25 min, så de stopper ikke bare fordi de har "brukt opp" de tiltenkte 15 minuttene. Noen tar kortere tid, andre tar lenger, men målet er at det skal gå kjapt.

Jeg kommer ikke til å gå andre steder enn på cutters heretter. God service, effektivt og jeg fikk akkurat det jeg ville ha :) Til en veldig snill pris! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med dameklipp hos Cutter? 299,- for 15 minutter. Frister litt å prøve med tanke på at klipp andre steder koster det dobbelte, men er samtidig litt usikker. Kan jo hende klippen på Cutters pga. den korte tiden de har tilgjengelig ofte ikke blir noe bra?

En helt super løsning og flinke frisører. Bruker bare Cutters når jeg er i Norge. 

Men bask håret ditt og ikke ha produkter i det før du går og klipper deg. Da er håret lettere å jobbe med for frisøren.

Anonymkode: eef22...993

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker det! Skal uansett bare klippe langt hår litt mindre langt. Har problemer med nærhet/tafsing så det er helt supert at jeg slipper vask og vet at det kun tar 15min. Prisen er også fin.

Anonymkode: 759fd...575

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har kun gode erfaringer, spesielt når en har små barn som skal klippes. Er ikke til å stikke under en stol at barn i 2-5 års alderen ikke alltid er de letteste kundene, men på Cutters slipper en timebestilling og en kan ta det når barnet er i rett humør

AnonymBruker
Skrevet

Min nye faste salong! Veldig fornøyd. Jeg stusser jo bare tuppene, noe som jeg må betale over 500kr for til en vanlig frisør, så dette er det billigste alternativet for meg.

Anonymkode: c647e...a55

Skrevet

Har bare vært der en gang, men var veldig fornøyd med resultatet! 😃 

AnonymBruker
Skrevet

Var der for første gang i februar. Veldig fornøyd! 

Anonymkode: cbde5...0dc

Gjest Sisti
Skrevet

Verken jeg eller mannen er særlig fornøyde. Jeg skulle bare ha en stuss, men det tok visst lenger tid enn forventet, så jeg merke godt at frisøren ble stressa og hadde hastverk på slutten. Jeg likte ikke resultatet. Mannen syns ventetiden var altfor lang, dessuten er han avhengig av å ha en frisør som kaller han inn til klipp. :P

Men det kommer jo an på både deg og frisøren som klipper, jeg har vært hos mange vanligere frisører som heller ikke er mye å rope hurra for. Selv om jeg ikke kommer til å benytte meg mer av Cutters syns jeg det er et bra konsept som jeg håper vi beholder. :)

AnonymBruker
Skrevet

Min tenåringsdatter, var utrolig fornøyd. Hun har prøvd flere andre frisører, men var mest fornøyd med cutters. Så tenkte jeg snart skulle prøve de og.

Anonymkode: 25471...0db

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd! Genialt system ved at man registrerer seg i køen på et nettbrett og betaler med en gang.

Men jeg lurer på, hvordan er det med renhold og sånt når det går så fort mellom kundene? Tenker bl.a på evt lus :haar: 

Noen frisører her som kan si litt om renhold rundt dette?

Anonymkode: 8711e...f75

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er også veldig fornøyd! Genialt system ved at man registrerer seg i køen på et nettbrett og betaler med en gang.

Men jeg lurer på, hvordan er det med renhold og sånt når det går så fort mellom kundene? Tenker bl.a på evt lus :haar: 

Noen frisører her som kan si litt om renhold rundt dette?

renhold/prosedyre*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...