Gjest TomKrus Skrevet 23. februar 2005 #21 Del Skrevet 23. februar 2005 Er det det da? Ikke alle som tar hva som helst, eller er ute etter noe med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tønder Råll Skrevet 23. februar 2005 #22 Del Skrevet 23. februar 2005 Høres ut som en som er KRESEN og sannsynligvis kommer til å bli 35 før hun finner ut at hun må senke krava! Blir du for eksempen forsøkt sjekka opp av 1000 stk så bør det være noen som faller i smak, ellers har du jævlig uflaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 23. februar 2005 #23 Del Skrevet 23. februar 2005 Superlammet og Tom Krus er menn så vidt eg veit... Men kresen er bra i mine auge!!! Eg kjem aldri til å endre på det, og er no 35 så seint no lenger då? Eg meinar, då har ein jo 40- 50 år saman, og det er no lenge nok spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. mars 2005 #24 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg har profil på spraydate, men jeg presiserer i profilen min at jeg bare ønsker venner, dvs nettvenner, og ingenting annet. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erfaren nettdater Skrevet 1. mars 2005 #25 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg har profil på spraydate, men jeg presiserer i profilen min at jeg bare ønsker venner, dvs nettvenner, og ingenting annet. Mvh Yvonne Har aldri skjønt hva folk gjør på sprayDATE om de ikke har lyst til å møte noen for en DATE. Irriterer meg grenseløst hver gang sånne folk legger igjen meldinger til meg. Det er da nok av nettsamfunn og chattetjenester for den slags ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. mars 2005 #26 Del Skrevet 1. mars 2005 Har aldri skjønt hva folk gjør på sprayDATE om de ikke har lyst til å møte noen for en DATE. Irriterer meg grenseløst hver gang sånne folk legger igjen meldinger til meg. Det er da nok av nettsamfunn og chattetjenester for den slags ellers! Må er jeg da heller dem som legger igjen melding hos mennesker hvor det står at de er interessert i å date andre mennesker. Dem holder jeg meg unna. En av mine beste venner møtte jeg på nettet, høres kanskje dumt ut, men selvom vi ikke har møttes, har vi ett godt vennskap, hvor vi har sendt hverandre bilder, etc. Jeg velger å ha en profil der fordi jeg er seriøs og ikke har noe ønske om å drive rundt på chattekanaler. Da kan folk ta meg som jeg er, og så får de velge selv. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 2. mars 2005 #27 Del Skrevet 2. mars 2005 Singel ja, men man kan gjøre mye morsomt som singel også! Hvertfall noen av oss kan det.. Går utifra at du ikke visste det... hehe, eller som du ville sagt det, "Hahaha!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 2. mars 2005 #28 Del Skrevet 2. mars 2005 Møter mange interessante, og flere som "faller i smak", men situasjoner i livet har gjort det slik at forhold nå om dagen ikke helt vil fungere. Dessuten vil jeg forelske meg før jeg satser helt og holdent på noen, og det har jeg ikke no hastverk med. Men for all del, det er noen som er veldig interessante, og de har jeg god kontakt med. Og som nevnt, man kan ha det mye morro selv om man er singel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrs williams Skrevet 3. mars 2005 #29 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg har en bra profil men han er desverre ikke ledig lengre....siden han er okupert av moi!! Men lykke til i letingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå