Gå til innhold

SprayDate - Gode profiler!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er lei av å surfe rundt på dårlige profiler, så derfor spør jeg her om det er noen som har noen gode Spray profiler å anbefale eller som de kan gå god for (for eks. venner eller folk man har møtt)? Altså brukernavn på noen jeg kan sjekke ut?

Vet det er et dumt spørsmål å stille her på SINGEL forumet, men det kan jo være bra personer, men at kjemien ikke har stemt helt, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg surfet så mye på spraydate, men for min del er "spraydate" og "god profil" antonymer :ler: Foretrekker blink jeg.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bassanova
Nå har ikke jeg surfet så mye på spraydate' date=' men for min del er "spraydate" og "god profil" antonymer :ler: Foretrekker blink jeg.. :wink:[/quote']

Vel, jeg har nå en profil på Blink, men den har ikke så enormt mye aktivitet. Vel, folk (jenter sådan) er jo innom, men det kommer lite meldinger i gjesteboka. Tror jeg skremmer folk vekk. Hehehe.. :ler:

Men jeg undres på hvorfor det later til at jenter lar seg skremme av gutter/menn med litt mer dybde enn ei teskje. Er vel det evige spørsmålet som jeg aldri kommer til å finne ut av. :-)

Er ny her forresten.. Be gentle with me! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ville aldri ha stolt på et menneske som reklamerer for en profil de har på nettet.

Det er noe suspekt over slike mennesker, synes jeg. Det er noe desperat over det hele.

Hvorfor holder de på slik og reklamerer og profilerer seg? Får de seg ikke noe IRL? Er de nerder? Har de ikke ekte venner?

Samme hvor politisk korrekt det er å si at "man kan godt treffe en flott person på nettet" så tror jeg de aller fleste som lager seg profiler og jakter på nettet er litt....sosialt amputerte.

Et eller annet må være galt med dem når de henger på Spray, Blink og what ever.

Greit nok hvsi man ikke har andre ting å gjøre, men det blir litt B-status over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bassanova

Jeg ville aldri ha stolt på et menneske som reklamerer for en profil de har på nettet.

Det er noe suspekt over slike mennesker, synes jeg. Det er noe desperat over det hele.

Hvorfor holder de på slik og reklamerer og profilerer seg? Får de seg ikke noe IRL? Er de nerder? Har de ikke ekte venner?

Samme hvor politisk korrekt det er å si at "man kan godt treffe en flott person på nettet" så tror jeg de aller fleste som lager seg profiler og jakter på nettet er litt....sosialt amputerte.

Greit nok hvsi man ikke har andre ting å gjøre, men det blir litt B-status over det.

Ja, det har du forsåvidt helt rett i. Hvis en person roper og skriker om kontakt, virker det en "smule" despo. Men det var det jo ikke snakk om her. Uansett, å legge inn en profil på f.eks. Blink eller Spraydate eller whatever er jo harmløst. Det er jo bare noe som imøtekommer folks ustanselige trang til å teste seg selv.

Men jeg ville være forsiktig med å generalisere slik som du gjør her. For de aller fleste dreier jo ikke sånne kontaktsider om noe annet enn å prøve noe nytt. Det dreier seg jo ikke om hvorvidt de får seg noe til daglig, eller om de har venner eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerg synes det er noe suspekt med mennesker som driver og diskuteter og snakker med folk på nettet. Samme hvor politisk korrekt det kan være, kan jeg ikke hjelpe for å tro at de fleste er litt "sosialt amputerte".

Er de nerder? Har de ikke ekte venner, liksom?!

Ett eller annet må være galt med dem når de henger rundt på kvinneguiden.no og what ever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Bra svar Laban :ler:

Denne personen bør kanskje tenke seg om en gang til eller to før hun/han begynner å kritisere andre for å aggere i nettverdenen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Jeg savner disse tidene, jeg. Da bare nerdene og de intelligente var på nett. Nå kan jo hvilken som helst mindre begavet logge seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg savner disse tidene, jeg. Da bare nerdene og de intelligente var på nett. Nå kan jo hvilken som helst mindre begavet logge seg på.

:hoho::hoho::hoho:

Mega bra svar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke vær så bitter da!

Jeg tror faktisk den typen mennesker som ser ned på de som prøver lykken på nett selv er de som er sosialt tilbakestående. Den konservative i tankegangen som ikke kan akseptere at verden har tatt et kvanrtesprang framover det siste tiåret og inn i dataalderen. Typisk den typen mennesker som spådde datamaskinen en snarlig død og som motvillig satt og sturet seg gjennom sitt 2. og 3. kurs i word og excel på 90-tallet for hånlig å kunne fotelle alle de andre der at "jeg har aldri fått bruk for noe av det jeg lærte på forrige kurs og kommer aldri til å få bruk for noe av det jeg lærer nå heller!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bare det er blitt en annen måte å bli kjent med folk på, for min del dreier det seg også om at jeg er litt selskapssyk når jeg er hjemme. Det betyr jo ikke at jeg ikke har et sosialt liv ellers, og møter folk på annet vis også. Tror nok det gjelder for de fleste nå, også her på KG. Det normale mennesker.

Jeg tror ikke de som kjenner meg ser på meg som sosial amputert, og få jeg har møtt fra nettet vil jeg beskrive som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ingen som svarte på det opprinnelige spørsmålet her, ser jeg ... Da tar jeg på meg anonyme klær for en gangs skyld og svarer.

Jeg har vært endel på Spray, og møtt flere kjempehyggelige gutter der. Noen av dem ble det litt mer med og, men ikke noe fast :oops:

En kar som kalte seg Merkwurdigliebe var skikkelig morsom ++ :sjarmor: (Han var ikke den kjekkeste jeg har møtt, men helt guddommelig til å kysse og en skikkelig røff kar i senga. Ikke noe for dere som ikke liker å bli hardt behandlet. Men passet meg fint :oops: ) Men han var ikke klar for et seriøst forhold, og det ble ikke nok for meg. Vi pratet litt på SMS etterpå en stund, og jeg fikk beskjed om at han ble lei Spray. Så nå finner jeg ikke profilen hans der. Siden han ikke er der lenger så skryter jeg jeg gjerne litt av ham, i viten om at dere ikke kan få ham dere heller :ler:

Men ja, det er noen bra mannfolk på Spray. Helt klart. Og noen nerder. Akkurat som her på KG tenker jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Men ja' date=' det er noen bra mannfolk på Spray. Helt klart. Og noen nerder. Akkurat som her på KG tenker jeg :wink:[/quote']Vil faktisk anbefale at man forsøker å bli bedre kjent med guttene her på KG jeg, for jeg fant drømmemannen min her inne :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg har nå en profil på Blink, men den har ikke så enormt mye aktivitet. Vel, folk (jenter sådan) er jo innom, men det kommer lite meldinger i gjesteboka. Tror jeg skremmer folk vekk. Hehehe.. :ler:

Men jeg undres på hvorfor det later til at jenter lar seg skremme av gutter/menn med litt mer dybde enn ei teskje. Er vel det evige spørsmålet som jeg aldri kommer til å finne ut av. :-)

Er ny her forresten.. Be gentle with me! :wink:

Har profil på blink selv, og er meget aktiv der. Både i grupper og i gjestebøker/b-post.

Du sier du skremmer bort? jeg har funnet ut at å være meg selv, samt å vise mine interesser åpent har fanget interessen til endel jenter. Ganske artig igrunn.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om blink, hva er det med folk som blir sure når du har vært innom dem og ikke lagt igjen hilsen? Får ofte slike "Feiga ut, ja" meldinger, og når jeg skriver "Feiga ikke ut, synes bare ikke du var noe interessant og hadde ikke noe å si til deg" så er det plutselig ikke måte på "stygge hore, ikke inbill deg ting her asså!!!"

Hva i alle dager er det med folk? :o Lurer de på hvorfor jeg ikke legger igjen hilsen, er jeg da ærlig! Makan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HEhe, har hatt et par av dem ja ;) Får sånne "ingen hilsen altså? makan.." hvorpå jeg svarer "ups sorry, men det er ikke alltid jeg gidder å legge igjen hilsen". Blir de pågående forteller jeg ganske hardt til dem at de ikke er interessante nok for min smak, men at de sikkert kommer til å finne noen som passer bedre til dem. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

He he jeg er jo en av disse nerden da ...

Jeg lurer på om det er lurt å ha en litt fjasete profil eller en ordentlig seriøs profil.

Med en fjasete en blir det sikkert flere beskjeder i gjesteboka.

Men kansje man får mer oppmerksomhet fra de få man virkelig vil møte med en mer seriøs profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fullt kjør i gjesteboka mi og profilen min er dønn seriøs.. forteller lite om meg, men samtidig veldig mye. Enkel og grei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hahaha!!!
Jeg har fullt kjør i gjesteboka mi og profilen min er dønn seriøs.. forteller lite om meg, men samtidig veldig mye. Enkel og grei ;)[/quote

Men likevel så er du singel!!! Lite paradoks det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...