AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #21 Skrevet 21. mars 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i snart 1 år slitt med poser under øynene som blir verre. Er helt fortvilt, for de kom så plutselig i fjor sommer, og de er veldig tydelige for folk rundt meg. Folk spør om jeg sover nok, at jeg ser sliten ut, blir gal! Jeg sover nok, er ikke sliten, men skjønner jo at det ser slik ut. Anonymkode: 34ef3...6fe Hatt samme problemstilling, og tatt utallige blodprøver med normalverdier. Startet da jeg var 26 her også..har i grunn ikke gjort spess med det så problemet er der fortsatt. m29 Anonymkode: 1c9c2...0e9
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #22 Skrevet 21. mars 2018 Har du noen andre symptomer? Dette kan være det som kalles allergy eyes. Mange allergikere vil kjenne seg igjen i at "pandaøyne" dukker opp når man spiser noe man ikke tåler. Det kan vare i timer eller dager, eller dersom man ikke er klar over allergien enda eller bare ikke tar hensyn til den, være konstante. Jeg har hatt sånne øyne i årevis nå, men de forsvant i løpet av dager etter at jeg greide å finne ut hva jeg ikke tåler. Og spiser jeg noe feil ved et uhell, er de tilbake i løpet av en time. Anonymkode: 611a2...ecc
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #23 Skrevet 21. mars 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, tuuusen takk Peonjenta! Tror du kan jeg bare kan gå til en sminkebutikk og be om hjelp der? For jeg bruker aldri sminke, og har ikke peiling på hva som er den egentlig forskjellen på foundation, pudder og concealer (eller hvilken rekkefølge disse skal påføres) Til dere som spør om hva jeg spiser. Jeg spiser ganske sunt, og har gjort det i årevis. Jeg trener ikke, kan det ha noe med saken å gjøre? Til frokost spiser jeg enten havregryn med melk og kanel - eller knekkebrød med leverpostei og majones. God på grønnsaker. Liker godt pasta, men prøver å begrense meg. Spiser ikke så mye sukker, men jeg skal innrømme jeg lett blir avhengig, og spiser jeg mye søtsaker en kveld, kan jeg lett havne i en uke hvor det blir for mye, før jeg kicker det og søtsuger forsvinner totalt (og blir erstattet av saltsug som er det jeg egentlig alltid har hatt sug mot). Så alt i alt, veldig lite sukker. Drikker en del kaffe, og det er jo vanndrivende. Har tenkt jeg kanskje også holder på mye vann(men gir det egentlig mening? Holde på vann pga noe som er vanndrivende?) Aner ikke. Prøver også å begrense saltinntak, da det kan gjøre at jeg holder på vann.Hvor får jeg tak i serum? Er det dyrt? Holder egentlig en knapp på at det er gener. Mamma har også store poser, kan dessverre ikke huske hvordan det var da hun var yngre. Men vi er en familie som får lett rynker. Jeg fikk synlige rynker i pannen som 21åring allerede. Vi lever lenge i familien, men vi skal faen se gamle ut lenge også Anonymkode: 34ef3...6fe Spørs hvilket merke du kjøper Jeg kjøper mitt vitamin c serum Mad Hippie fra iherb for rundt 225 kr, men det finnes også alternativer på apoteket og i andre foretninger som selger hudprodukter Anonymkode: a1c92...943
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå