AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #1 Skrevet 20. mars 2018 Jeg bestilte elektronikk til en verdi av 2500,-. Da jeg mottok hentemelding i dag sendte jeg den til samboeren slik at han kunne gå innom posten. Fikk melding av ham at han trolig kom til å måtte jobbe lenger i dag, så da jeg gikk jeg selv innom posten etter jobb. Pakken er på ca. 6 kg, og jeg hverken jeg eller samboer har bil så jeg måtte bære med meg pakken hjem. Da jeg kom hjem fant jeg samboeren min i stuen hvor han satt og pakket ut pakken han hadde hentet på posten. Butikken har altså sendt meg dobbelt opp. Jeg merket at jeg fikk to stk hentemeldinger i dag, men jeg antok bare at en eller annen feil i systemet gjorde at den ble sendt to ganger. Jeg har altså hentet den ene pakken, og min samboer henten den andre (to ulike hentemeldinger). Jeg skjønner jo det at jeg må kontakte butikken og si at jeg har fått dobbelt opp. Det som jeg synes er kjipt her er at jeg trolig vil måtte bruke tid på å drasse med meg varen på 6 kg tilbake til posten. Og det har jeg helt ærlig ikke lyst til! Kan butikken kreve at jeg skal måtte ta turen tilbake til posten? Eller kan jeg kreve at butikken må få noen til å komme å hente varen her hjemme hos meg? Anonymkode: a90d6...6ca
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #2 Skrevet 20. mars 2018 Vil du ikke ta turen tilbake til butikken for å sende varen i reur, så er det bare å betale den. Når kommunikasjonen er så dårlig mellom dere to på samme adresse at dere henter hver deres pakke og du ikke får med deg hva du henter og han henter så må du nesten ta konsekvensene av dette selv. En annen sak er at din samboer skal ikke kunne hente ut pakker i ditt navn, uten din leg. Anonymkode: b297a...b45
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #3 Skrevet 20. mars 2018 Be om kompensasjon for strevet med å returnere. Anonymkode: bad79...6e0
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #4 Skrevet 20. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vil du ikke ta turen tilbake til butikken for å sende varen i reur, så er det bare å betale den. Når kommunikasjonen er så dårlig mellom dere to på samme adresse at dere henter hver deres pakke og du ikke får med deg hva du henter og han henter så må du nesten ta konsekvensene av dette selv. En annen sak er at din samboer skal ikke kunne hente ut pakker i ditt navn, uten din leg. Anonymkode: b297a...b45 Det gjelder ikke alle typer pakker. Anonymkode: bad79...6e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå