AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #1 Skrevet 20. mars 2018 Jeg var på min første tinderdate nylig, og nå lurer han på hva jeg syntes om daten... jeg syns det var litt kleint å være med han. Vi var ingen god match. Han var på en måte for streit for meg, så jeg følte jeg endte opp med å få rollen som "hun rare". Jeg tror han tester vannet for å kanskje be meg ut igjen, men jeg vil ikke mer. Hva skriver jeg til han for å avslutte dette på en fin måte? (Ja, jeg har litt problemer med å avvise folk...) Anonymkode: d617a...f08
Mona123 Skrevet 20. mars 2018 #2 Skrevet 20. mars 2018 Skriv det sånn det er. Takk for daten, det var hyggelig å å hilse på deg, men følte ikke sommerfugler i magen. Ønsker deg en forsatt fin dag! 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #3 Skrevet 20. mars 2018 Støtter den over. Skriv at du hadde det hyggelig men syntes ikke dere var den matchen du ønsker for å bygge noe videre på. Anonymkode: 5944e...23b
Kvinne87Rogaland Skrevet 20. mars 2018 #4 Skrevet 20. mars 2018 "Hei! Det var hyggelig å treffe deg, men kjemien føltes ikke rett for min del. Ønsker deg lykke til videre." 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #5 Skrevet 20. mars 2018 Takk for tips! Jeg skrev noe liknende som: "jeg syns det var en hyggelig kveld, men jeg føler ikke at vi er noen god match". Han sa seg enig og vi ønska hverandre lykke til videre. Enkelt og greit! Anonymkode: d617a...f08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå