AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #1 Skrevet 20. mars 2018 Jeg var på min første tinderdate nylig, og nå lurer han på hva jeg syntes om daten... jeg syns det var litt kleint å være med han. Vi var ingen god match. Han var på en måte for streit for meg, så jeg følte jeg endte opp med å få rollen som "hun rare". Jeg tror han tester vannet for å kanskje be meg ut igjen, men jeg vil ikke mer. Hva skriver jeg til han for å avslutte dette på en fin måte? (Ja, jeg har litt problemer med å avvise folk...) Anonymkode: 00afa...5d9
Gjest Minesveiper Skrevet 20. mars 2018 #2 Skrevet 20. mars 2018 Du skriver at du ikke følte dere var en god match
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #3 Skrevet 20. mars 2018 3 minutter siden, Minesveiper skrev: Du skriver at du ikke følte dere var en god match Takk! Det enkle er vel ofte det beste Anonymkode: 00afa...5d9
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #4 Skrevet 20. mars 2018 Siste jeg sa til en jeg måtte avvise var at jeg har gått noen runder med meg selv og funnet ut at jeg ikke er klar for noe forhold likevel.. derfor vil jeg ikke stå i veien for at han finner en dame som ønsker det samme som han. Ønsket han lykke til videre. Anonymkode: 8979b...347
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #5 Skrevet 21. mars 2018 "Takk for daten, hadde det veldig hyggelig, men jeg tror vi er litt for ulike til at vi skal ta det videre" Har både skrevet og mottatt noe ala slikt før og har ikke tatt det noe tungt. Man er jo på date for å se om man passer sammen, om ikke begge føler det er det jo helt innafor Anonymkode: 808d9...d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå