Gjest JeSuisLouise Skrevet 20. mars 2018 #1 Skrevet 20. mars 2018 Jeg ville dratt til Costa Rica og kost meg med dovendyr De er så søte. Har dessverre ikke råd til å reise noe særlig i år så jeg bare drømmer meg bort. Hvor hadde du reist?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #3 Skrevet 20. mars 2018 Opp i senga til min hemmelige elskerinne ! Anonymkode: f2fa5...7ff
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #5 Skrevet 20. mars 2018 Cuba. Ville sittet på en balkong i en folkelig bydel av Havana, røykt sigarer og drukket vin med gode venner, i solen, og hørt på musikk fra gatemusikantene på hjørnet... Anonymkode: c7ef8...4fb 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #6 Skrevet 20. mars 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Cuba. Ville sittet på en balkong i en folkelig bydel av Havana, røykt sigarer og drukket vin med gode venner, i solen, og hørt på musikk fra gatemusikantene på hjørnet... Anonymkode: c7ef8...4fb Havana ooh na na! Anonymkode: 33ea3...a29
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #7 Skrevet 20. mars 2018 2 timer siden, JeSuisLouise skrev: Jeg ville dratt til Costa Rica og kost meg med dovendyr De er så søte. Har dessverre ikke råd til å reise noe særlig i år så jeg bare drømmer meg bort. Hvor hadde du reist? Det skjønner jeg godt at du ønsker! C.R er verdens fineste og beste land <3 Anonymkode: d723a...d75
Gjest JeSuisLouise Skrevet 20. mars 2018 #8 Skrevet 20. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det skjønner jeg godt at du ønsker! C.R er verdens fineste og beste land <3 Anonymkode: d723a...d75 Har du vært der? Jeg vil bare ha fred og ro, + en god dæsj sol og varme. Også liker ikke dovendyr bråk, så jeg ser for meg en totalt avslappende ferie i stillhet. Det hadde vært noe det
Gjest Overrasket Skrevet 20. mars 2018 #10 Skrevet 20. mars 2018 (endret) Jeg drar vel streng tatt akkurat dit jeg vil når jeg vil ... Men hvis jeg skulle velge mitt neste reisemål akkurat nå, ville jeg nok tatt toget gjennom Frankrike og Sveits til fjellene i Sveits og Luzern, hengt rundt der til jeg ikke gadd mer, og tatt toget tilbake til et steinhus langs kysten i Sør-Engand. Endret 20. mars 2018 av Overrasket
aglaea Skrevet 21. mars 2018 #11 Skrevet 21. mars 2018 Pantanal for å se på masse fantastiske dyr! Men må nok spare opp litt penger først, akkurat kommet hjem fra ferie på Cuba
Gjest Faerunpedia Skrevet 21. mars 2018 #12 Skrevet 21. mars 2018 5 timer siden, aglaea skrev: Pantanal for å se på masse fantastiske dyr! Men må nok spare opp litt penger først, akkurat kommet hjem fra ferie på Cuba Oh hvordan var cuba? Reiser neste uke
aglaea Skrevet 22. mars 2018 #13 Skrevet 22. mars 2018 15 hours ago, Faerunpedia said: Oh hvordan var cuba? Reiser neste uke Veldig bra! Nydelige folk, masse fint å se, herlig musikk og gode drinkerHvor skal du reise?
Gjest Faerunpedia Skrevet 22. mars 2018 #14 Skrevet 22. mars 2018 3 timer siden, aglaea skrev: Veldig bra! Nydelige folk, masse fint å se, herlig musikk og gode drinkerHvor skal du reise? Så bra Vi starter i Havanna og tar en rundreise. Har tre uker så vi tar det litt som det kommer.
aglaea Skrevet 22. mars 2018 #15 Skrevet 22. mars 2018 57 minutter siden, Faerunpedia said: Så bra Vi starter i Havanna og tar en rundreise. Har tre uker så vi tar det litt som det kommer. Høres bra ut! Vi hadde også en rundreise fra Havana. Men hadde nærmere 2 uker, så ting var mer planlagt.
Druid Skrevet 22. mars 2018 #17 Skrevet 22. mars 2018 Tokyo! Det er ett av få plasser som ikke på planen når kona er ferdig på jobb. Ellers skal vi stort sett reise neste 12 måneder fra mai (Hvis det ikke kommer ENDA en forsinkelse... Selv om jeg må innrømme at jeg bør holde godt kjeft)
EvaLena Skrevet 22. mars 2018 #19 Skrevet 22. mars 2018 Jeg ville reist til Emiratene og reist rundt. Det er så mye fint å se der og jeg lengter tilbake. Eller så kunne jeg fint tatt en hel mnd på Maldivene og bare kost meg med sol og bading.
Gustav1 Skrevet 22. mars 2018 #20 Skrevet 22. mars 2018 Forutsatt 'uendelig' tid og penger; Bora Bora eller noe annet bortgjemt sydhavsparadis som det tar et par døgn å komme til og som jeg neppe vil reise til noen gang i real life fordi det finnes så mye annet spennende lettere tilgjengelig 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå