Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #1 Del Skrevet 17. februar 2005 Er det flere som har et slik, synes alltid jeg veier 1,5-2 kg mere under den uken, enn ellers. Kanskje bare tilfeldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 17. februar 2005 #2 Del Skrevet 17. februar 2005 jeg går alltid opp minst en kilo uken før mensen, denne forsvinner i uka jeg har mensen Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 17. februar 2005 #3 Del Skrevet 17. februar 2005 Du er ikke alene, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #4 Del Skrevet 17. februar 2005 Vil anse det som noe relativt normalt ja. Men jeg vet ikke om det gjelder meg, jeg har ikke vekt. Men for all del, buksene blir jo trange, oppblåst som jeg er, og vann i kroppen, så det er jo ikke noe rart om man veier litt mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 17. februar 2005 #5 Del Skrevet 17. februar 2005 Helt normalt, mer vann i kroppen, så ikke fortvil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2005 #6 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg går også opp mellom 1 og 2 kilo i uka før og under mensen, og det er helt normalt! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 17. februar 2005 #7 Del Skrevet 17. februar 2005 Jepp, blir 1-2 kilo mer når jeg har mensen jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 17. februar 2005 #8 Del Skrevet 17. februar 2005 Ja. En til to kilo, og hoven og "oppblåst" i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 19. februar 2005 #9 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg går opp 2-3 kilo. utrolig slitsomt. jeg har mensen-bh'er til og med. Da andre passer ikke da :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2005 #10 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg også. Og hvis jeg i tillegg er så obstipert pga hypothyreosen at jeg ikke har vært på do en stund, da får jeg ikke igjen buksene mine. Livet som kvinne er hardt, er det rart en unner seg en sjokkis i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå