AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #1 Skrevet 20. mars 2018 Har gått 2 år på AAP og søker forsikringen om erstatning/utbetaling. Ser at jeg faktisk har 3!? forskjellige typer uføregreier inkl den fra jobben. Får man utbetaling fra alle eller blir de samregnet? Og hvordan foregår det? Anonymkode: d02d7...676
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #2 Skrevet 20. mars 2018 Men hva er din diagnose som du fikk for 2 år siden eller nå? Hvis du hadde noen tegn på diagnosen innen du tegnet forsikringen - eller oppsøkte lege for noen av symptomene i diagnosen i løpet av tre måneder erter at forsikringen ble tegnet så får du ikke noe utbetalt. Anonymkode: d523c...856
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #3 Skrevet 20. mars 2018 Forsikringene er tegnet for flere år siden og så vidt jeg skjønner ut i fra forsikringsbevisene så burde jeg få det godkjent. Jeg bare lurer på om de samregnet utbetalingene og om hvordan de forholder seg til hverandre? Det finner jeg nemlig ikke ut ved å lese på sidene deres. Anonymkode: d02d7...676
Antoinette Skrevet 20. mars 2018 #4 Skrevet 20. mars 2018 (endret) Her er det nok ikke noe annet å gjøre enn å ringe dem. Men går du på AAP er du ennå ikke ufør. Endret 20. mars 2018 av Antoinette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå