Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du ser aldri kvinner flokke seg rundt for å ta opp noe for menn.

8uaTjuMAPqXGkWKxh5YzJVYWQiaRGdDuBw0BcMoxfw4.thumb.jpg.1b8bf591399f04e194ff8ff6cb39f3a0.jpg

Anonymkode: 24cdb...4ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du tror at om jeg som kvinne mister noe på gata, så løper menn til meg for å plukke det opp? :fnise: :fnise:

Jeg kan fortelle deg at det ikke er tilfelle. 

Anonymkode: ac8a9...2fb

• Liker 4
Skrevet

Nåvel. De gangene jeg har mistet noe på bakken har det stort sett vært kvinner som har giddet å hjelpe til med å få det opp. Mennene traver bare rett forbi og legger ikke merke til det engang. Det er nok større sjanse for å få hjelp hvis man går i sånn tight liten kjole. Hm. Hva sier det om menn og deres motiv for å hjelpe...?  :) 

Skrevet

Tror du George Clooneys paraply ville blitt liggende hvis han var spesialinvitert gjest på et moteshow og ikke ville bøye seg foran paparazzifotografene som sto klare til å ta bilde av rumpa hans? Alle assistenter og tilskuere ville bare ha ignorert ham?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

De gjør det fordi de håper på sex.

Anonymkode: 6cbfe...69a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ser aldri kvinner flokke seg rundt for å ta opp noe for menn.

8uaTjuMAPqXGkWKxh5YzJVYWQiaRGdDuBw0BcMoxfw4.thumb.jpg.1b8bf591399f04e194ff8ff6cb39f3a0.jpg

Anonymkode: 24cdb...4ba

Jeg synes det er helt greit at kvinner er priviligerte. Jeg skulle egentlig ønske de var mer bortskjemte enn de er. Det er bare sexy. 

Anonymkode: a327d...047

Skrevet

I dag hadde jeg italiensk kyllinggryte til middag. Det var herlig :spise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Alle menn er ikke Aaron Paul heller.. :ninuskapus:

Endret av Hadley
AnonymBruker
Skrevet

Mange ganger jeg har bøyd meg for å plukke opp noe som menn, ukjente og kjente mister.

Er du lei deg for at ingen har gjort det med deg siden du har så bitter tone? :(

Anonymkode: 50724...822

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...