AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #1 Skrevet 20. mars 2018 Sitter å ser på national geographic nå om flyulykker. Tror dere noen flyselskaper prøver å spare penger ved å ta shortcuts med vedlikeholdet? En annen ting jeg har tenkt på er at på alle arbeidsplasser har man flinke og ikke så flinke medarbeidere, tenker dere over sånt når dere flyr ? Anonymkode: e1897...e53
Gjest Elseby13 Skrevet 20. mars 2018 #2 Skrevet 20. mars 2018 Slapp av, du overlever nok denne flyturen også.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #3 Skrevet 20. mars 2018 Skal ikke ut å fly nå, bare synes sånt er interessant Anonymkode: e1897...e53
ajarRun Skrevet 20. mars 2018 #4 Skrevet 20. mars 2018 Tror ikke det spiller noen roller. Det er drittrygt å fly. Selv i russland med fulle piloter og sovjet fly så går det bedre enn på veiene. Er mer bekymret over naboen som kjører på nedslitte dekk, med 100 kilo snø på taket og is på vinduene. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #5 Skrevet 20. mars 2018 Det er svært vanskelig å jukse med dette. Du kan ikke sammenligne dette med service på nyttekjøretøy eller personbiler. Servicerutiner på fly følger strenge rutiner, og all service må rapporteres. Det er mulig å jukse, men ikke slik at man sparer penger. Flyselskap som har historikk for den slags, blir nektet flyvninger til de fleste destinasjoner i vår del av verden. Ingen nasjonale luftfartsmyndigheter i europa vil ta imot kommersiell trafikk fra flyselskap som har slikt i historikken sin. Anonymkode: 4b36b...312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå