AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #1 Skrevet 20. mars 2018 Har blitt kjent med en skikkelig player. Kjente igjen typen allerede første kvelden vi møttes. Han har hatt mange damer.... han viser meg bilder av ting på pcn sin. Ikke av damer, men av hobbyer/turer han har vært på, og så ser jeg at det er fullt av bilder av damer...og jeg er sikker på at han viser dette med vilje, fordi jeg skal tro han er en veldig populær mann. han har skjønt at jeg ikke er særlig keen. Jeg ser på han som en slags venn...en det er greit å ta en kaffe med om jeg virkelig kjeder meg. Han har selvfølgelig spurt meg om jeg dater noen eller har kjæreste. Jeg sa det som er sant, at jeg liker en. Nå spør han veldig mye om denne person. "Har du snakket noe med han fyren din i det siste da?" "Ikke treff han mer, siden dere ikke er sammen så er han nok ikke så intressert" (han trenger ikke påpeke slik. Jeg vet hvorfor vi ikke er sammen og det er min og hans livssituasjon). Han sa også på tull at vi skulle ta en selfie sammen og sende til han fyren jeg liker....og jeg skulle skrive "har ny date" . Vi er begge 27. Jeg vet ikke om han her hat følelser for meg. Men jeg skjønner ikke hvorfor han hinter så frempå om han fyren jeg liker ofte. Jeg tar han også i å se på meg når jeg skriver lenge på mobilen..... Anonymkode: 69b8c...de8
Anjatapinjata Skrevet 20. mars 2018 #2 Skrevet 20. mars 2018 Jeg tenker ofte det at man ofte vil ha det man ikke kan få, jeg er vant til å få vilja mi for eksempel og går stokk og stein over for å få den. Men når jeg får den er det ikke sikkert jeg vil ha den lenger. Føler det at man vil ha det man ikke kan få stemmer ofte, både når det kommer til folk eller ting. 1
Tøytigern Skrevet 20. mars 2018 #3 Skrevet 20. mars 2018 Fordi du ikke ser needy ut. Folk som åpenbart er helt desperate etter å treffe noen virker også avskrekkende. 2
Tøytigern Skrevet 20. mars 2018 #4 Skrevet 20. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han sa også på tull at vi skulle ta en selfie sammen og sende til han fyren jeg liker....og jeg skulle skrive "har ny date" . Vi er begge 27. Jeg vet ikke om han her hat følelser for meg. Men jeg skjønner ikke hvorfor han hinter så frempå om han fyren jeg liker ofte. Jeg tar han også i å se på meg når jeg skriver lenge på mobilen..... Anonymkode: 69b8c...de8 Fordi han er barnslig og sjalu. Dette er veldig unormal oppførsel. Det virker som han forsøker å dominere den andre. Veldig selvsentrert med andre ord. Viser han deg masse bilder av seg selv og ting han gjør, med andre damer i, så er det igrunnen et tegn på en selvforherligende fyr. Jeg ville styrt unna. Spesielt når han ønsker å helle iskaldt vann nedover ryggen på en annen, ved å sende en selfie av deg og hanselv til denne andre fyren. "Se! Hun vil ha meg!! (Og ikke deg. )" 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #5 Skrevet 20. mars 2018 Vær så snill, gå for han du liker. Ikke la playerne vinne gang på gang. Anonymkode: 024fd...805
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #6 Skrevet 20. mars 2018 Hvorfor henger du med han når du ikke er interessert? Det sender jo ganske feil signaler for å si det sånn.................... Sånne gutter liker jakten og seieren, så derfor er han etter deg selvom du har sagt du liker en annen. Anonymkode: 2756d...a0f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #7 Skrevet 20. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor henger du med han når du ikke er interessert? Det sender jo ganske feil signaler for å si det sånn.................... Sånne gutter liker jakten og seieren, så derfor er han etter deg selvom du har sagt du liker en annen. Anonymkode: 2756d...a0f Fordi..... han er fin å sosialisere med. Har masse intressant å snakke om. Vi snakker bra sammen! Alt handler da for faen meg ikke om dating, selv om noen er av motsatt kjønn. Anonymkode: 69b8c...de8 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #8 Skrevet 20. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi..... han er fin å sosialisere med. Har masse intressant å snakke om. Vi snakker bra sammen! Alt handler da for faen meg ikke om dating, selv om noen er av motsatt kjønn. Anonymkode: 69b8c...de8 For en player gjør det nå stort sett det. Anonymkode: 544b1...695
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #9 Skrevet 20. mars 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en player gjør det nå stort sett det. Anonymkode: 544b1...695 Men det driter jeg i. Han kommer ikke til og få seg noe, av meg i hvertfal. Passerer ofte kafeen vi pleier å henge på... han sitter med en annen dame avsolutt hele tiden. Anonymkode: 69b8c...de8 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #10 Skrevet 20. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi..... han er fin å sosialisere med. Har masse intressant å snakke om. Vi snakker bra sammen! Alt handler da for faen meg ikke om dating, selv om noen er av motsatt kjønn. Anonymkode: 69b8c...de8 Jo, for gutter og playere gjør det det. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men det driter jeg i. Han kommer ikke til og få seg noe, av meg i hvertfal. Passerer ofte kafeen vi pleier å henge på... han sitter med en annen dame avsolutt hele tiden. Anonymkode: 69b8c...de8 Der ser du, er det ikke deg så legger han inn aksjene hos en annen. Sånne gutter som han har det som sport å prøve å få kvinner interessert i seg. Anonymkode: 2756d...a0f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #11 Skrevet 20. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, for gutter og playere gjør det det. Der ser du, er det ikke deg så legger han inn aksjene hos en annen. Sånne gutter som han har det som sport å prøve å få kvinner interessert i seg. Anonymkode: 2756d...a0f Men hva føler han rundt meg? Hvorfor så opptatt av hva jeg gjør med den andre mannen? jeg tror egentlig ikke han her føler noe. Jeg bruker han bare til sosialisering... men lurer på om de har evnen til å få kjærlighetssrog eller forelske seg. Anonymkode: 69b8c...de8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #12 Skrevet 20. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vær så snill, gå for han du liker. Ikke la playerne vinne gang på gang. Anonymkode: 024fd...805 Hvordan vet jeg at ikke han jeg liker er player? Leser jo så helvetes mye her innne, om kvinner som tror de har møtt en bra mann endelig, men så hadde han bare lure triks for å få henne. Fremstår uskyldig men så har han (også) flust av damer han skriver til. Jeg vet han har kvinnelige venner (han jeg liker) , og jeg har mannlige venner. Dette skjules ikke. Forskjellen på han jeg liker og han jeg har som kaffekompis, er at kaffekompisen sitter og viser bilder av opplevelser og blar fort gjennom slik at jeg skal se alle bildene av damene han ligger ved siden av i senga, sitter med i sofaen eller damer som har sendt selfie i bh'n. Mens han jeg liker har profilbilder (har det ikke som profilbilde nå) av 2 forskjellige damer som han har tatt selfie med (påkledde) og hvor hun svarer "bestevenn" i 2014. Så jeg vet ikke om disse var venner eller noe mer.. Anonymkode: 69b8c...de8
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #13 Skrevet 21. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva føler han rundt meg? Hvorfor så opptatt av hva jeg gjør med den andre mannen? Anonymkode: 69b8c...de8 Makt og kontroll Anonymkode: 2756d...a0f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #14 Skrevet 21. mars 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Makt og kontroll Anonymkode: 2756d...a0f Lol.. hvordan kan han føle det når jeg gir blanke? Åja..jeg glemte jo at jeg er kvinnen i bildet her. Er automatisk mitt ansvar å holde meg unna dersom jeg ikke vil noe dumt skal skje, for mannen er den som har makten uansett. Noe så latterlig. Anonymkode: 69b8c...de8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå