Solsikke2 Skrevet 20. mars 2018 #1 Skrevet 20. mars 2018 Noen andre som får sånne varsle om bursdager til folk? Syns det er dritirriterende å får de ikke til å forsvinne. Har prøvd å endret innstillinger på fb og merket de som spam på mail men hver dag kl 12:00 dukker de opp. Og det står at jeg er avsender
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #2 Skrevet 20. mars 2018 Har du sett under Notifications? Jeg får ikke slike påminnelser, men aner ikke hva jeg har gjort for å slippe det heller Anonymkode: cca8a...8fb
Solsikke2 Skrevet 20. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sett under Notifications? Jeg får ikke slike påminnelser, men aner ikke hva jeg har gjort for å slippe det heller Anonymkode: cca8a...8fb Ja har prøvd alt av innstillinger osv inne på facebook! Irriterende altså 🙈
_popcorn_ Skrevet 20. mars 2018 #4 Skrevet 20. mars 2018 For meg ser det ut som du har synkronisert med vanlig kalender, og det er fra kalender du får epost, ikke fra facebook. Kommer det opp venners fødselsdager i vanlig kalender på telefonen din, eventuelt i outlook eller e-post programmet ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå