AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #1 Skrevet 20. mars 2018 Siden alt er så mye verre når det kommer til dating når det gjelder utlendinger, så lurer jeg på hva som gjør oss nordmenn så perfekte? Nå er jeg oppvokst med norsk kultur, så jeg vet jo egentlig ikke. Men må jo være et helvete å være kvinne i absolutt alle land om man skal se på beskrivelsene her. Bare i Norge er vi heldige..... fordi både franskmenn, italienere, tyskere, tyrkere, har for tradisjonelle kvinnesyn, er utro, har et jææævlig kvinnesyn .. engelskmenn er for flørtende, amerikanere er for selvgode, japser har for liten tiss. mens i Norge er alt så fint, menn er så rettferdige, damene er så frie. Er så merkelig hvis , i det du kommer innenfor norges gresner så blir datinglovet en drøm? Er det dette bildet utlendinger har av nordmenn og? Sitter alle og sier til sine venninner i egne land at "vi må prøve å komme oss til Norge. Der er verdens beste menn, ingen er utro, damene får gjøre som dem vil, man trenger ikke pynte seg, mennene er bare gode og snille der...har hørt det aldri er noe problem". Anonymkode: 27f4f...f29
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #2 Skrevet 20. mars 2018 Nope, kvinner her i Storbritannia har i hvert fall ingen interesse for norske menn. De vet generelt ganske lite om Norge og bryr seg lite. Har aldri hørt noen venninner her si at de skulle ønske de kunne få norsk mann. Anonymkode: 2a593...b53
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #3 Skrevet 20. mars 2018 Halvparten av innleggene på Kvinneguiden handler jo om at enten norske menn eller norske kvinner er håpløse. Anonymkode: a64cf...690 3
Lexicon Skrevet 20. mars 2018 #4 Skrevet 20. mars 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Halvparten av innleggene på Kvinneguiden handler jo om at enten norske menn eller norske kvinner er håpløse. Anonymkode: a64cf...690 Hope in humanity restored
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #5 Skrevet 20. mars 2018 Jeg har inntrykk av at de misliker oss med rette. Anonymkode: af6fe...a16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå