AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #1 Skrevet 20. mars 2018 Jeg har hatt kontakt med en mann i et par uker. Vi møttes ute og har snakket nonstop siden det. Han har vært på besøk hos meg og jeg hos han. Pga avstand, så blir strekkene lange, vi snakker om flere dager da vi først treffes. Vi bestemte oss for å bli et offisielt par på søndag (jeg sa OK - vi prøver da han har vært klar lenger enn meg). Men det føles ikke som dating for noen av oss. At det er noe dypere. Jeg vet det høres teit ut, men føles ut som Meghan Markle og prins Harry. De fortalte at da de møttes, så bestemte de seg for at dette var det, og så fant de åpninger for å være med hverandre, fordi de visste at det var dem. Slik er det for oss også. Er det flere av oss? Anonymkode: ef844...87c
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #2 Skrevet 20. mars 2018 Jeg skjønte ikke helt??? du skriver i overskriften at du er forelsket. Men det virker ikke slik i innlegget ditt. Anonymkode: 299ec...995
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #3 Skrevet 20. mars 2018 Det handler om at det er noe dypere. Vi vet det blir oss, men at vi trenger tid på å bli kjent. At det er noe mer enn en vanlig forelskelse. Skjønner? På søndag sang han en sang til meg. Det er en typisk bryllupssang, der videoen er hentet fra et bryllup. Vi har sovet i samme seng 5 netter... Og møttes tre ganger. Anonymkode: ef844...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå