Cathrine88 Skrevet 20. mars 2018 #21 Del Skrevet 20. mars 2018 Dump henne! Frisøren altså. Jobben hennes er å få kundene til å føle seg finere, ikke å få dem til å lure på om de er utdaterte gamle damer. Det er helt greit å komme med et forslag EN gang, men hun bryr seg tydeligvis ikke om hva du selv mener. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #22 Del Skrevet 20. mars 2018 14 minutter siden, Elektra's Complex skrev: Ikke klipp håret kort fordi frisøren vil det, iallefall. Men det høres jo ut som om du selv ikke har lyst til å ha det så langt heller. Det er jo ikke som at man enten må ha kjempelangt eller helt kort hår. Hva med en såkalt lob? Altså en lang bob, f.eks til kragebeina eller litt nedenfor der igjen. Da har håret fremdeles litt lengde, du kan putte det i en hestehale og gjøre ting med det, men det er kort nok til at det ikke kommer i veien hele tiden. Dessuten er det pent både med litt fall og rett hår, og det ser bra ut når det vokser ut også, så du trenger ikke å friske opp frisyren annenhver uke heller. Noe sånt jeg tenkte på ja. Kanskje litt lengre også men kun fordi det begynner å bli slitsomt med vask, tørk og styling av langt hår. Jeg har aldri tenkt at det er aldersgrense på hår, nei. Helt til frisøren hinta om det. Men har mora til ei venninne klipte håret kort da hun ble 40. Fordi det passet seg ikke med langt hår da, hehe Nervøs var vel kanskje å ta litt hardt i da. Siden du hengte deg sånn opp i dette ordet @Neinøff Anonymkode: 82f05...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 20. mars 2018 #23 Del Skrevet 20. mars 2018 Frisører som vil klippe håret fordi noen er 40 passer ikke til å være frisører. Det var kanskje «normalt» før men ikke nå lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elektra's Complex Skrevet 20. mars 2018 #24 Del Skrevet 20. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe sånt jeg tenkte på ja. Kanskje litt lengre også men kun fordi det begynner å bli slitsomt med vask, tørk og styling av langt hår. Jeg har aldri tenkt at det er aldersgrense på hår, nei. Helt til frisøren hinta om det. Men har mora til ei venninne klipte håret kort da hun ble 40. Fordi det passet seg ikke med langt hår da, hehe Nervøs var vel kanskje å ta litt hardt i da. Siden du hengte deg sånn opp i dette ordet @Neinøff Anonymkode: 82f05...d70 Frisører synes generelt alltid at en kort, edgy frisyre er bedre enn langt hår... Gøyere å klippe, vet du Du burde heller ikke vaske håret hver dag, selv om du trener. Skjønner at du føler behov for det hvis håret blir helt vått av svette, men jeg ville prøvd å strekke det litt, i hvert fall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 20. mars 2018 #25 Del Skrevet 20. mars 2018 15 minutter siden, Neinøff skrev: Han ble nervøs, det er en veldig ekstrem reaksjon! Det tyder på at han ser for seg at du er stygg med kort hår. Nei, det betyr det ikke. Det kan bety akkurat det samme som det gjør for meg, når jeg ser på min kjære fra avstand og merker at det er noe med det lange, myke håret som gjør meg svak for henne... Kanskje han syns hun ser helt smashing ut og ikke vil hun skal forandre det. Fordi han syns det er så fint. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 20. mars 2018 #26 Del Skrevet 20. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe sånt jeg tenkte på ja. Kanskje litt lengre også men kun fordi det begynner å bli slitsomt med vask, tørk og styling av langt hår. Jeg har aldri tenkt at det er aldersgrense på hår, nei. Helt til frisøren hinta om det. Men har mora til ei venninne klipte håret kort da hun ble 40. Fordi det passet seg ikke med langt hår da, hehe Nervøs var vel kanskje å ta litt hardt i da. Siden du hengte deg sånn opp i dette ordet @Neinøff Anonymkode: 82f05...d70 Jo, det gjør det. Eldre damer med oppsatt, langt hår er nydelige. Uansett om håret har grånet. Konehår, derimot. Det trenger ikke være fint i det hele tatt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #27 Del Skrevet 20. mars 2018 Jeg er 35 og har hår ned til rumpa (det er nesten litt idiotisk langt nå, siden jeg ikke har funnet tid til å prioritere hårklipp de siste årene, med to små barn i hus) Selv tenkte jeg da jeg var ung at jeg måtte klippe meg når jeg ble 24, siden jeg da trodde jeg var for «gammel» til å ha langt hår. 24-års dagen kom og gikk, og jeg klippet meg aldri Tror jeg kommer til å bli en sånn gammel dame med langt grått hår 😂 Anonymkode: 983f0...f56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #28 Del Skrevet 20. mars 2018 Det er noen som tenker at det er aldersgrense på frisyrer. Tror det var bloggeren Konatil (?) som mente at det ikke så bra ut med fletter, etter at man hadde fylt 30. Anonymkode: 82f05...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 20. mars 2018 #29 Del Skrevet 20. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noe sånt jeg tenkte på ja. Kanskje litt lengre også men kun fordi det begynner å bli slitsomt med vask, tørk og styling av langt hår. Jeg har aldri tenkt at det er aldersgrense på hår, nei. Helt til frisøren hinta om det. Men har mora til ei venninne klipte håret kort da hun ble 40. Fordi det passet seg ikke med langt hår da, hehe Nervøs var vel kanskje å ta litt hardt i da. Siden du hengte deg sånn opp i dette ordet @Neinøff Anonymkode: 82f05...d70 Hvilket ord beskriver mannens fobi mot stygge kvinner bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 20. mars 2018 #30 Del Skrevet 20. mars 2018 1 time siden, Tøytigern skrev: Nei, det betyr det ikke. Det kan bety akkurat det samme som det gjør for meg, når jeg ser på min kjære fra avstand og merker at det er noe med det lange, myke håret som gjør meg svak for henne... Kanskje han syns hun ser helt smashing ut og ikke vil hun skal forandre det. Fordi han syns det er så fint. Da er han overfladisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #31 Del Skrevet 20. mars 2018 Moren min er 65 og har langt hår til midt på ryggen, som hun tar lyse striper i jevnlig. Hun har alltid hatt langt lyst hår, det er liksom hennes "varemerke".. Hun kler seg stilfullt og feminint, og ser veldig flott ut. Synes ikke langt hår har noen aldergrense.. Jeg er 37 og har hår ned til korsryggen. Har det i en "messy bun" til hverdags, og utslått når jeg ordner meg litt ekstra. Blir aldri kort hår på meg heller🤣 Anonymkode: 09d9a...6ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøff Eløff Skrevet 20. mars 2018 #32 Del Skrevet 20. mars 2018 Jeg hadde byttet frisør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippi Skrevet 20. mars 2018 #33 Del Skrevet 20. mars 2018 (endret) 17 minutter siden, Neinøff skrev: Da er han overfladisk Det er vel vi alle, til en viss grad? Jeg hater langt hår menn. Ja, riktig, hater. Jeg synes menn med langt hår er så turn-off at jeg faktisk kan tro at jeg aldri hadde kunnet falle for en fyr om han hadde hatt langt hår selv om han hadde fantastisk personlighet. Det blir som å skulle være sammen med en sau. Jeg tenner ikke på sauer, og uansett hvor bra personlighet sauen hadde hatt, så hadde jeg ikke kunnet være sammen med den/han, fordi det er en sau. Men til tema; ha langt hår så lenge DU vil TS. Jeg klipte meg kort i slutten av 20-åra og angret. Veldig! Savnet håret mitt hver dag til det ble så langt som jeg ville ha det igjen. Endret 20. mars 2018 av Mippi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 20. mars 2018 #34 Del Skrevet 20. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er noen som tenker at det er aldersgrense på frisyrer. Tror det var bloggeren Konatil (?) som mente at det ikke så bra ut med fletter, etter at man hadde fylt 30. Anonymkode: 82f05...d70 Har du link? Det høres helt imbesilt ut å si noe sånt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 20. mars 2018 #35 Del Skrevet 20. mars 2018 13 minutter siden, Mippi skrev: Det er vel vi alle, til en viss grad? Jeg hater langt hår menn. Ja, riktig, hater. Jeg synes menn med langt hår er så turn-off at jeg faktisk kan tro at jeg aldri hadde kunnet falle for en fyr om han hadde hatt langt hår selv om han hadde fantastisk personlighet. Det blir som å skulle være sammen med en sau. Jeg tenner ikke på sauer, og uansett hvor bra personlighet sauen hadde hatt, så hadde jeg ikke kunnet være sammen med den/han, fordi det er en sau. Men til tema; ha langt hår så lenge DU vil TS. Jeg klipte meg kort i slutten av 20-åra og angret. Veldig! Savnet håret mitt hver dag til det ble så langt som jeg ville ha det igjen. Ehhmmm. Ja. Menn med langt hår er det samme som sauer. Det er noe med løvemanken som evolusjonerer menn om til dyr! Helt spesifikt sauer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #36 Del Skrevet 20. mars 2018 Hvis man vil unngå å eldes med 10 år på 1 time, så behold det lange håret så lenge som mulig:) Har sett så mange flotte jenter klippe seg kort, og plutselig har de blitt «gamle» over natta.. Jeg er selv i midten av 30-åra, og har ingen planer om å klippe meg kortere med det første:) Skulderlangt er innafor, men ikke kortere. Det er min smak da;) Anonymkode: 92e40...3ac 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #37 Del Skrevet 20. mars 2018 Se på Dorthe Skappel, hun er godt over 50 har langt hår og ofte også fletter. Selv har jeg også bikka 50 og har langt hår som for det meste henger løst. Anonymkode: bd5dd...f7d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aiba Skrevet 20. mars 2018 #38 Del Skrevet 20. mars 2018 Jeg er 35 og tar ofte extensions for å få langt hår:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippi Skrevet 20. mars 2018 #39 Del Skrevet 20. mars 2018 14 minutter siden, Neinøff skrev: Ehhmmm. Ja. Menn med langt hår er det samme som sauer. Det er noe med løvemanken som evolusjonerer menn om til dyr! Helt spesifikt sauer. I hodet mitt så skjer evolusjonen fra mann til sau så fort at det bare tar et øyeblikk fra jeg ser det lange håret til han står der og breker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 20. mars 2018 #40 Del Skrevet 20. mars 2018 49 minutter siden, Neinøff skrev: Da er han overfladisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå