camilla26 Skrevet 17. februar 2005 #1 Skrevet 17. februar 2005 jeg er på jakt etter renseprodukter og sminke som han gjøre porene mine mindre? noenen som ahr noen bra tips :oops:
Plym Skrevet 17. februar 2005 #2 Skrevet 17. februar 2005 Jaaaaaaaa...! Jeg har store porer og en del sorte prikker, og hadde sluttet å tro på mirakler for lenge siden. Kjøpte en pakke med Md formulations prøveprodukter for fet hud hos essentialdayspa.com. Har aldri sett noe liknende. Porene er mindre, og de sorte prikkene er nesten borte. Og det gikk fort! Jeg er nesten målløs. Du finner produktene her: http://www.essentialdayspa.com/md_formulat...ng_products.htm
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #3 Skrevet 17. februar 2005 Helt enig med plym. En slik starter kit koster ca 150 kr ,hos hudpleier 1000 kr. den innerholder 60 ml cleanser ,30 ml facial lotion ,bare denne koster 375 hos hudpleier. serum ,eyecream,og solkrem til ansiktet,den innerholder zink så du blir IKKE glinsende .
Belba Skrevet 17. februar 2005 #4 Skrevet 17. februar 2005 Jeg må igjen anbefale renseproduktene til Dr. Hauschka!
silja Skrevet 17. februar 2005 #5 Skrevet 17. februar 2005 Jeg må igjen anbefale renseproduktene til Dr. Hauschka! og hvor for man tak i disse? hva "bør" man ha - og til hvilken pris?
birgitte242 Skrevet 17. februar 2005 #6 Skrevet 17. februar 2005 Pore minimizer produktene fra Clinique skal være gode. Selv har jeg bare prøvd den fargede kremen, Pore Minimizer Instant Perfector, og den fungerer veldig bra! Ta deg en tur på et parfymeri og prøv produktene, du ser resultatet umiddelbart.
Tusseline Skrevet 17. februar 2005 #7 Skrevet 17. februar 2005 Jeg vil anbefale renseproduktene til Babor på det varmeste. Selv har jeg aldri vært sterkt plaget av uren hud, men porer (spesielt på nesen) har jeg alltid hatt litt av. Etter jeg begynte på Babor forsvant porene etter kort stund, og de har heller aldri dukket opp igjen.
Belba Skrevet 18. februar 2005 #8 Skrevet 18. februar 2005 og hvor for man tak i disse? hva "bør" man ha - og til hvilken pris? På helsekost. Det er flere varianter - spør i butikken. Jeg kan godt sjekke hva jeg bruker selv, men ikke i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå