Gå til innhold

Beste logge-mat app?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

App-jungelen er stor. Trodde folk var fornøyde med MyFintnessPal, men jeg finner bare de matvarene jeg logget for 3 år siden der, CC og lompe...

Hvilke apper er best for vektnedgang? Gjerne de man kan lagre oppskrifter og dele opp i porsjoner og slik.

Anonymkode: 18de9...f12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare for å spesifiere: Ingen apper er bedre eller dårligere for vektnedgang - det er redskaper som hjelper deg med å holde oversikt over matinntaket - du må selv være innstilt på å spise mindre. Alle har sine egne fordeler, og alle er irriterende på minst ett vis. Jeg har brukt Myfitnesspal, den har oppskriftsmodul, men den er også full av meningsløse innførsler som man må vade igjennom, så du må belage deg på å legge inn dine egne matvarer. Senere brukte jeg Fitbit, og der måtte jeg også legge inn min egen mat. Etter en stund merket jeg at jeg ikke trengte disse programmene, men det var fordi jeg hadde lært å spise, ikke bare å logge det jeg spiste. 

Gjest Anthrax
Skrevet

Myfitnesspal - har bare måtte legge inn et par matvarer i løpet av mine 2-3 år med bruk. Skanneren finner alt mulig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...