Gjest Brudeberta Skrevet 17. februar 2005 #1 Skrevet 17. februar 2005 Hei! Er det noen som har prøvd noen av brudesalongene i Lillestrøm? Jeg har tenkt meg dit for å prøve kjoler. Gjør det bare for gøy, har ikke satt noen dato enda, men har veldig lyst til å prøve kjoler, og lurer på hvordan det er der. (God/dårlig service)
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2005 #2 Skrevet 17. februar 2005 Anbefaler Kristins på det aller sterkeste! Vi fikk fantastisk hjelp der, og fant alle våre antrekk der.
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #3 Skrevet 17. februar 2005 Kristins er super! Fikk hjelp av en utrolig koselig jente som absolutt ikke var sånn som "alle" brudesalong-damer er; småsure og bare interessert i å få solgt deg en kjole....
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #4 Skrevet 17. februar 2005 Jeg fikk dessverre elendig service og kundebehandling på Kristins til tross for timebestilling...Store forventninger med sommerfugler i magen til den første kjoleprøvingen ble fort til en skuffelse. Gikk aldri tilbake dit! (...og jeg er ikke kjent for å være spesielt kravstor....) Men har sett at det er veldig mange som er veldig fornøyde med de, da..!
Gjest Principessa Skrevet 17. februar 2005 #5 Skrevet 17. februar 2005 Jeg har hørt mye godt om Kristins brudesalong, men også mye om Solgunns boutique. Der var det i hvert fall KJEMPE service da jeg var der i fjor sommer!! Den dama kunne ALT om kjolene sine, og var en mester i å se hva slags type brud du var... Lykke til!
maki Skrevet 17. februar 2005 #6 Skrevet 17. februar 2005 Jeg kjøpte kjolen min hos Kristins brudesalong, hadde ikke bestilt time fikk fantastisk servise
Gjest Brudeberta Skrevet 23. februar 2005 #7 Skrevet 23. februar 2005 Jeg har hørt mye positivt om Kristins, og negativt om Solgunn`s...så da får vi bare se! Jeg har jo ikke bestilt time, vi tenkte bare å kikke, så kanskje jeg finner ut hva slags kjole jeg kan ha. Jeg ser for meg hvordan den skal se ut, så det blir spennende å se om jeg finner en som tilsvarer "drømmekjolen"!
Olifant Skrevet 23. februar 2005 #8 Skrevet 23. februar 2005 Jeg har hørt veldig mye positivt om Solgunns, men får å få god service der tror jeg det forutsetter at du bestiller time. En venninne av meg kom uten å ha bestilt og ble nesten dytta ut døra etter at de hadde booket time til henne.
Gjest Lille smurf i.i Skrevet 23. februar 2005 #9 Skrevet 23. februar 2005 Jeg er superfornøyd med Kristins!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå