Gå til innhold

Brudesalonger i Lillestrøm

Anbefalte innlegg

Gjest Brudeberta
Skrevet

Hei!

Er det noen som har prøvd noen av brudesalongene i Lillestrøm? Jeg har tenkt meg dit for å prøve kjoler. :bryllup:

Gjør det bare for gøy, har ikke satt noen dato enda, men har veldig lyst til å prøve kjoler, og lurer på hvordan det er der. (God/dårlig service)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler Kristins på det aller sterkeste! Vi fikk fantastisk hjelp der, og fant alle våre antrekk der.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kristins er super! Fikk hjelp av en utrolig koselig jente som absolutt ikke var sånn som "alle" brudesalong-damer er; småsure og bare interessert i å få solgt deg en kjole....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk dessverre elendig service og kundebehandling på Kristins til tross for timebestilling...Store forventninger med sommerfugler i magen til den første kjoleprøvingen ble fort til en skuffelse. Gikk aldri tilbake dit! (...og jeg er ikke kjent for å være spesielt kravstor....) Men har sett at det er veldig mange som er veldig fornøyde med de, da..!

Gjest Principessa
Skrevet

Jeg har hørt mye godt om Kristins brudesalong, men også mye om Solgunns boutique. Der var det i hvert fall KJEMPE service da jeg var der i fjor sommer!! Den dama kunne ALT om kjolene sine, og var en mester i å se hva slags type brud du var...

Lykke til!

Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min hos Kristins brudesalong, hadde ikke bestilt time fikk fantastisk servise

Gjest Brudeberta
Skrevet

Jeg har hørt mye positivt om Kristins, og negativt om Solgunn`s...så da får vi bare se!

Jeg har jo ikke bestilt time, vi tenkte bare å kikke, så kanskje jeg finner ut hva slags kjole jeg kan ha.

Jeg ser for meg hvordan den skal se ut, så det blir spennende å se om jeg finner en som tilsvarer "drømmekjolen"!

:Nikke:

Skrevet

Jeg har hørt veldig mye positivt om Solgunns, men får å få god service der tror jeg det forutsetter at du bestiller time. En venninne av meg kom uten å ha bestilt og ble nesten dytta ut døra etter at de hadde booket time til henne.

Gjest Lille smurf i.i
Skrevet

Jeg er superfornøyd med Kristins!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...