Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med zalando, grei kundeservice og de leverer ganske kjapt. 

Gjetter på at varene dine kommer på slutten av uka. Du har sikkert fått bekreftelsemail på bestillingen din? 

Zalando har i tillegg veldig OK retur. Fyller ut skjema på nettsiden, printer ut, legger varen i originalemballasjen og sender tilbake. Tar ikke lang tid fra du returnerer og til pengene er inne på kontoen din. 

• Liker 4
AnonymBruker
3 minutter siden, skruf skrev:

Jeg er veldig fornøyd med zalando, grei kundeservice og de leverer ganske kjapt. 

Gjetter på at varene dine kommer på slutten av uka. Du har sikkert fått bekreftelsemail på bestillingen din? 

Zalando har i tillegg veldig OK retur. Fyller ut skjema på nettsiden, printer ut, legger varen i originalemballasjen og sender tilbake. Tar ikke lang tid fra du returnerer og til pengene er inne på kontoen din. 

sender de ikke med returlapp..?Har ikke blekk i skriveren ;) koster meg vel 300-400 kr å kjøpe det.

Har fått bekreftelsesmail søndag.

Anonymkode: fb15c...c4e

• Liker 1
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

sender de ikke med returlapp..?Har ikke blekk i skriveren ;) koster meg vel 300-400 kr å kjøpe det.

Hvorfor handler du på nett når du er så uinformert og usikker. Zalando er svært, de sender meg alt du trenger av papirer i pakken.

Og blekkskriver....... jeez

Anonymkode: d2b2c...6b0

• Liker 5

Jeg måtte låne printeren på jobb sist jeg returnerte pga printeren vår streika 😄

Det er ikke ofte jeg har returnert, har bommet på størrelsen og bestilt for stort plagg noen ganger. Og en gang mottok jeg et par herresko i str 44 i stedet for en bluse.. 

Hvorfor handler du på nett når du er så uinformert og usikker. Zalando er svært, de sender meg alt du trenger av papirer i pakken.

Og blekkskriver....... jeez

Anonymkode: d2b2c...6b0

Så rart, jeg har måttet fylle ut returmelding på nettsiden og printe ut selv. 

• Liker 3

Annonse

Jeg har bare erfaring med at det plutselig dukker opp sko i posten fra Zalando... (Bestilt av min bedre halvdel.) Men har aldri hørt noen frustrasjoner om at ting ikke dukket opp... Man må bare ta en schreenshot av vinduet der man får bekreftelse på at man har bestilt og betalt, så har man den i tilfelle, lizm...Det er fri frakt og retur, så man kan bytte. Men har ikke opplevd at skoene som kom ble returnert.

(Jeg syns det kommer unødvendig mange sko... Opptil tre ganger i året, kommer det et par.):raven:

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan bestille returlapp hjem i posten fra dem.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
AnonymBruker
4 timer siden, skruf skrev:

Ts, logg deg inn på zalandokontoen din og gå inn på «Retunere varer», der står det beskrevet hvordan du gjør det. 

Men forhåpentligvis passer det du bestilte og du slipper å retunere. 

Jeg prøvde en tilsvarende i sportsbutikken så tror den passer 

AnonymBruker
4 timer siden, skruf skrev:

Jeg måtte låne printeren på jobb sist jeg returnerte pga printeren vår streika 😄

Det er ikke ofte jeg har returnert, har bommet på størrelsen og bestilt for stort plagg noen ganger. Og en gang mottok jeg et par herresko i str 44 i stedet for en bluse.. 

hehe.. det var ikke helt riktig nei

Annonse

5 timer siden, skruf skrev:

Så rart, jeg har måttet fylle ut returmelding på nettsiden og printe ut selv. 

Jeg er storhandler hos zalando ,og har aldri fått returkamp i lag med pakken,må printe den ut,synes zalando ofte tar lang tid,

• Liker 1
43 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Jeg er storhandler hos zalando ,og har aldri fått returkamp i lag med pakken,må printe den ut,synes zalando ofte tar lang tid,

Miinto er kjappe med å sende, bare et lite tips :) liker dog ikke helt nettsiden, litt uoversiktlig 

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har trekt penger fra kontoen min, men ikke sendt varene. Jeg skal få en mail når det er sendt. Bestilte søndag. Hvor lang tid pleier de å bruke?

Den nettbutikken handler ikke jeg fra etter ett forsøk. 

Bruker du debet bankkort, så skjer det du beskriver. Å følge bankenes anbefaling og å nruke kredittkort er langt smartere. 

Anonymkode: 8795d...423

• 1 år senere...
Annonse
På 20.3.2018 den 6.48, AnonymBruker skrev:

Du kan bestille returlapp, da sendes den i posten til deg :) har gjort det selv da jeg ikke har printer.

Har god erfaring med Zalando, pleier å gå fort, men synes å huske det tok litt lengre tid her forrige gang jeg bestillte 🤔 Det er juleshopping på gang, så kanskje de har mye å gjøre. Du kan jo alltids kontakte dem å spørre hva som skjer :) en annen side jeg handlet på på black friday sendte pakken uten at jeg fikk noen mail, fikk kun hentelapp/hentemelding på telefonen når varen var ankommet :) 

Anonymkode: 89e94...c53

Jupp. Zalando er en helt ok plass å handle fra. Ganske normal sendetid syns jeg, men i spesialsesonger
tar det naturlig litt lengre tid. Akkurat nå er det nok mye som skal sendes fra slike steder, så vær tålmodig.
*selv om denne tråden er gammel*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...