Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen har hatt sex og han kom inni meg, ikke akuratt planlagt for å si det sånn. Men vi har alltid sagt at om det som skulle skje og jeg ble gravid så er abort helt uaktuelt. Vi har snakket masse sammen de siste dagene om hva vi gjør dersom jeg er gravid, og jeg håper bare mer og mer på at jeg er det. MEN, tror jeg har tenkt for mye for nå er jeg bare drit nervøs for at testen er negativ, redd for å faktisk bli lei meg om den ikke er positiv, ettersom jeg har en personlighetsforstyrrelse hvor jeg blir deprimert av småting, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre, noen som har noen tips på hvordan jeg kan få håpene ned? Prøvd det meste! 

Ps, vet ikke om dette er riktig forum😂 er helt ny her inne :) 

Anonymkode: b3e9a...ab0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må prøve å slutte og tenke på det, er jo ikke så mye annet du kan gjøre. Også synes jeg du kan snakke med kjæresten din om at du nå føler deg klar for barn og ønsker at det går den veien. Han har sikkert sine tanker han også, kan være godt å lufte litt.

Anonymkode: b645e...a6c

AnonymBruker
Skrevet

For det første burde dere bruke annen prevensjon enn å hoppe av i svingen! Da kan det bli en graviditet når som helst. Dere burde snakke sammen om å få barn, og hvis det ikke passer må dere gjøre noe for å forhindre det.

Det er fantastisk å være to om dette å få barn, det er veldig viktig at begge er enige om det altså. Det kommer tøffe tider i et svangerskap og livet som foreldre, så vil dere ha dette i bakhodet at det var du som pushet på. Du vil kanskje føle at du har mer ansvar enn han og han vil kanskje angre.

Når vi snakker om tøffe tider - hvis du går inn i dyp depresjon over en negativ test er du kanskje ikke på en plass i livet hvor du burde få deg barn. Barn trenger voksne som klarer å regulere følelsene sine. Nå vet jeg ingenting om sykdommen din, men du er kanskje i behandling? Det ideelle ville vært om du var litt mer stabil før dere fikk barn.

Anonymkode: 38367...01e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...