AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #1 Skrevet 20. mars 2018 Hvordan er disse krøllete hunderasene? Storpuddel, portugisisk vannhund, spansk vannhund, lagotto, barbet. Sammenlignes gjerne. Anonymkode: 5b3d5...0ee
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #2 Skrevet 20. mars 2018 Kan du ikke dra opp de gamle trådene du har laget om dette i stedet for å lage nye? Og still gjerne konkrete spørsmål, rasebeskrivelser av alle disse hundene kan du finne på nett. Anonymkode: cec40...763
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #3 Skrevet 20. mars 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er disse krøllete hunderasene? Storpuddel, portugisisk vannhund, spansk vannhund, lagotto, barbet. Sammenlignes gjerne. Anonymkode: 5b3d5...0ee Hvordan de er i forhold til hva da ? Det er jo vidt forskjellige hunder, med forskjellige opprinnelser, behov og instinkter. I tillegg har du en krøllete retriever, curly coated retriever Anonymkode: 4fab6...c8b
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #4 Skrevet 20. mars 2018 Jeg har da ikke laget noen andre tråder om dette. Anonymkode: 5b3d5...0ee
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #5 Skrevet 20. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har da ikke laget noen andre tråder om dette. Anonymkode: 5b3d5...0ee Ok, da beklager jeg, men disse trådene er mistenkelig like. Uansett er du nesten nødt til å lese deg opp på de ulike rasene på egenhånd, og så spørre om det er noe konkret du lurer på. Anonymkode: cec40...763
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå