Gå til innhold

Han jeg dater er på tinder - konfrontere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Han jeg lizm har datet i to mndr nå har nettopp byttet bio på tinder. Skal jeg konfrontere han? Hvordan?

Anonymkode: 31ec0...f8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har en av dere spurt om å være kjærester ennå da?

Anonymkode: d73be...787

Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Er visst ganske normalt idag sies det, jeg hadde ikke giddet det spillet der :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en av dere spurt om å være kjærester ennå da?

Nei, men vi hat sagt vi liker hverandre

AnonymBruker
Skrevet

Nå byttet han bio på de to minuttene siden jeg var der sist. Hva skjer?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke sett noe behov for å konfrontere han egentlig, for det at han skifter bio og oppdaterer profilen sin nå betyr at han forstatt er på leting. Når dere har datet i to måneder bør han vite om han kan se noe videre på å bygge med deg eller ikke, og siden han fortsatt er på jakt så gjør han jo ikke det. Da vil han nok bare ha deg der i mellomtiden til han finner noen andre han heller vil ha, så jeg hadde bare stille trekt meg vekk og avsluttet kontakten. His loss!

Anonymkode: 69d7e...201

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke sett noe behov for å konfrontere han egentlig, for det at han skifter bio og oppdaterer profilen sin nå betyr at han forstatt er på leting. Når dere har datet i to måneder bør han vite om han kan se noe videre på å bygge med deg eller ikke, og siden han fortsatt er på jakt så gjør han jo ikke det. Da vil han nok bare ha deg der i mellomtiden til han finner noen andre han heller vil ha, så jeg hadde bare stille trekt meg vekk og avsluttet kontakten. His loss!

Anonymkode: 69d7e...201

Uff. Takk for råd :( Dette føltes vondt. Likte han vist bedre enn jeg trodde...

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har datet noen i 2 mnd og han fortsatt er på Tinder, så er han nok ikke interessert nok i deg. Ihvertfall ikke hvis han endrer bioen.

Anonymkode: 07b9e...292

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men vi hat sagt vi liker hverandre

Du har sikkert hørt før at kommunikasjon er viktig. Å ha kjærestepraten er det eneste man kan vise til for å ha "bevis" på at man er eksklusive. Det vil si at man har ikke rett til å si at den andre har sveket før den tid, bare fordi "vi holdt jo hender" (overdriver nå).

At han er på tinder ennå trenger ikke å bety at alt håp er ute. Kanskje han har sittet hjemme og fundert på hvorfor det ikke funket med deg, og hvorfor dere ikke er kjærester ennå? Kanskje det skjedde noe sist gang dere pratet som gjorde at han tenkte at du ikke ville noe mer? Man må snakke og kreve svar! Du fortjener å bli elsket, så ikke vær redd for å si ifra om hva du trenger!

Gjest HanenIFlokken
Skrevet (endret)

Tenker at etter 2 mnd bør det være en eller annen gjensidig respekt uten at en har vert nødt til å prate om det :)

Hva er det med hastverk og det å hele tiden være på leit og dobbeldate/trippeldate hele tiden? 

Endret av HanenIFlokken
Skrivefeil
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har sikkert hørt før at kommunikasjon er viktig. Å ha kjærestepraten er det eneste man kan vise til for å ha "bevis" på at man er eksklusive. Det vil si at man har ikke rett til å si at den andre har sveket før den tid, bare fordi "vi holdt jo hender" (overdriver nå).

At han er på tinder ennå trenger ikke å bety at alt håp er ute. Kanskje han har sittet hjemme og fundert på hvorfor det ikke funket med deg, og hvorfor dere ikke er kjærester ennå? Kanskje det skjedde noe sist gang dere pratet som gjorde at han tenkte at du ikke ville noe mer? Man må snakke og kreve svar! Du fortjener å bli elsket, så ikke vær redd for å si ifra om hva du trenger!

Den siste setningen traff meg i hjertet. Takk snille du!

AnonymBruker
Skrevet

dater = lavmål   tinder=lavmål

Hvorfor konfrontere?

Anonymkode: cd130...0c5

AnonymBruker
Skrevet

Mannehore. Dump.

Anonymkode: ff062...687

Skrevet

Spør ham, du har ingenting å tape. Er han ikke interessert i å finne ut om han vil ha et forhold med deg, så finnes det en som venter på nettop deg der ute. Ikke vær ens "god nok", vær heller noens "beste".

Skrevet

Ta  det opp med han og spør direkte, men forbered deg på at han ikke er klar for å gi opp letingen enda. Er han ikke det, så ville jeg droppet han. Ikke gi han både i pose og sekk.

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg ikke forstår er at dere begge, etter to måneder fortsatt er på Tinder.

Anonymkode: d760a...bc1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hei! Han jeg lizm har datet i to mndr nå har nettopp byttet bio på tinder. Skal jeg konfrontere han? Hvordan?

Dere bare dater.

Dating er gøy. Det skal være avslappet. Det skal være moro. Det skal være utforsking av kjemi og interesser.

Dere er IKKE kjærester. Dere er IKKE eksklusive.

Hvordan kan han vite at DU er spesiell, hvis han ikke sammenligner?

Hvordan kan du vite at HAN er spesiell, hvis du overgir deg til den første og beste uten å sammenligne selv?

Resultatet de fleste ramler opp i er at de blir forelsket i forelskelsen mer enn faktisk personen.

Punktum.

Anonymkode: 2c1a8...3b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere bare dater.

Dating er gøy. Det skal være avslappet. Det skal være moro. Det skal være utforsking av kjemi og interesser.

Dere er IKKE kjærester. Dere er IKKE eksklusive.

Hvordan kan han vite at DU er spesiell, hvis han ikke sammenligner?

Hvordan kan du vite at HAN er spesiell, hvis du overgir deg til den første og beste uten å sammenligne selv?

Resultatet de fleste ramler opp i er at de blir forelsket i forelskelsen mer enn faktisk personen.

Punktum.

Anonymkode: 2c1a8...3b4

Men hvordan skal man klare å være avslappet når den andre parten fortsatt er på jakt?

Og hvordan skal man da klare å åpne seg og være sårbar overfor den andre? 

Jeg er eksklusiv fra vi har hatt sex. Det betyr ikke at vi er kjærester. Men det betyr at jeg ser potensiale der og ønsker å utforske det videre. Er han ikke åpen for det tenker jeg at han enten er for glad i singellivet eller så ser han ikke samme potensiale i meg. 

Så ville definitivt konfrontert ham.

Anonymkode: 6c656...1a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan skal man klare å være avslappet når den andre parten fortsatt er på jakt?

Og hvordan skal man da klare å åpne seg og være sårbar overfor den andre? 

Jeg er eksklusiv fra vi har hatt sex. Det betyr ikke at vi er kjærester. Men det betyr at jeg ser potensiale der og ønsker å utforske det videre. Er han ikke åpen for det tenker jeg at han enten er for glad i singellivet eller så ser han ikke samme potensiale i meg. 

Så ville definitivt konfrontert ham.

Anonymkode: 6c656...1a3

Helt enig!

Det frister lite å åpne seg opp, bli kjent og være sårbar ovenfor en person som kanskje dater flere andre samtidig. 

Ts, får han deg til å føle deg spesiell? Hva sier magefølelsen?

Anonymkode: da6f5...88e

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg ikke forstår er at dere begge, etter to måneder fortsatt er på Tinder.

Anonymkode: d760a...bc1

Jeg er ikke lenger, har ikke slettet, men pauset. Snokte på han :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...