Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #1 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg er ikke spesielt flink til å strikke, men har fått litt dilla på enkle strikke plagg. Har nå gått litt i stå etter å ha strikket x ant. sjal, tovede tøfler, vesker og luer. Hva annet kan jeg strikke som er enkelt, og ikke tar for lang tid(da går jeg bare lei). Gjerne noe nyttig... Kan noen hjelpe meg med forslag og oppskrifter? Takknemlig for alle svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #2 Del Skrevet 17. februar 2005 Leggvarmere, pulsvarmere f.eks. med perler er kjekke småting som går fort å strikke, og er dessuten fine til å gi bort til jul og bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annema Skrevet 17. februar 2005 #3 Del Skrevet 17. februar 2005 Her har du mange oppskrifter: http://www.garnstudio.no/design/indexno.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #4 Del Skrevet 17. februar 2005 Her har du mange oppskrifter: http://www.garnstudio.no/design/indexno.html Å! Det var en herlig link! Juhu! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 17. februar 2005 #5 Del Skrevet 17. februar 2005 Hadde jeg strikket litt raskere hadde jeg laget meg noen kule putetrekk til pynteputene i sofaen! Med overlappende feste med to store kule knapper på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rutti Skrevet 17. februar 2005 #6 Del Skrevet 17. februar 2005 hvordan strikker man putetrekk da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. februar 2005 #7 Del Skrevet 18. februar 2005 hvordan strikker man putetrekk da? Strikk en stor firkant.. f.eks 50 x 70 cm... sy sammen i sidene og under. De "ekstra" 20cm i toppen lar du lappe over resten, og fester med et par knapper eller noe annet morsomt. Inni kan du jo bruke ferdige puter uten trekk, f.eks 40x40... Er ikke så veldig flink til å forklare merker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå