tonelise10 Skrevet 19. mars 2018 #1 Skrevet 19. mars 2018 Hvem har de beste strømpebuksene som en kan bruke nå utover denne våren? Som er litt tykke og som passer til skjørt og kjole til hverdags
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #2 Skrevet 19. mars 2018 Wolford er de beste jeg har prøvd. Og jeg bruker bare kjoler, så har prøvd mye. Anonymkode: 77109...bfa
Anna Maria Skrevet 20. mars 2018 #3 Skrevet 20. mars 2018 13 timer siden, tonelise10 skrev: Hvem har de beste strømpebuksene som en kan bruke nå utover denne våren? Som er litt tykke og som passer til skjørt og kjole til hverdags Falke er også helt fantastiske, holder i en evighet 1
Gjest Sisti Skrevet 21. mars 2018 #4 Skrevet 21. mars 2018 Hvilke klesbutikker pleier å selge wolford og falke?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #5 Skrevet 24. mars 2018 Jeg er ganske fornøyd med Swedish Stockings som skal være bærekraftig produsert og som fås solgt på bl.a. Indiska. Ble tipset om disse av noen som skrøt av holdbarheten. Jeg kjøpte dem i november og jeg syns de holder seg veldig bra så langt ihvertfall Anonymkode: 0ea95...331 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #6 Skrevet 24. mars 2018 Enig når det gjelder Falke og Wolford, de er veldig bra. Men til jobb-bruk/hverdags, synes jeg det fungerer greit med HM og Lindex sine. Bruker mest stay-ups, og de sitter bra og holder en del vasker. Anonymkode: c4324...bbc
Perelandra Skrevet 24. mars 2018 #7 Skrevet 24. mars 2018 Wolford er veldig gode. Selv har jeg en strømpebukse fra dem som jeg kjøpte for over tre år siden. Ulempen med dem er at utvalget av farger er begrenset. Jeg liker friske farger, ikke bare sort og hudfarget. Skal jeg ha fargede strømpebukser, kjøper jeg fra Lindex, Indiska eller Gudrun Sjödén.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #8 Skrevet 24. mars 2018 Jeg bruker for det meste marks and spencer til hverdags. De ruller ikke ned, holder seg godt i vask, gode å gå med, og rakner ikke bare du kommer borti en bordkant. Ikke det mest fancy merket, men det funker fint for meg Handler når jeg er i England eller på nettbutikken. Anonymkode: 561fc...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå