Gå til innhold

Hvorfor ee norske kvinner et av verdens dummeste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Vi er født inn i verdens mest priviligerte land og har sykt god velstand. Men.....hvorfor blir norske kvinner så mye mindre respektert enn øst eurpeiske, muslimske og f.eks tyske? 

Er så lite glad for at jeg er en norsk kvinne, fordi jeg reiser mye og har blitt betatt i utlandet og. Men føler folk bare ser på meg som ektra dum pga etnisiteten, hva er det norske kvinner egentlig gjør feil?

Anonymkode: c8fa4...2de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:veslejenta:

Anonymkode: a87b2...b8c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke skyld på alle norske kvinner fordi folk tror du er dum. Basert på dette innlegget fremstår du ikke akkurat som den skarpeste kniven i kaka. 

Anonymkode: 8e33f...fc4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mine mistanker om at du ikke er noen norsk kvinne med den overskriften. Om du mot formodning skulle være en norsk kvinne så må du isåfall ikke være særlig begavet om du tror norske kvinner har lavere intelligens enn kvinner fra andre land. 

Anonymkode: 3d8a5...00d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke skyld på alle norske kvinner fordi folk tror du er dum. Basert på dette innlegget fremstår du ikke akkurat som den skarpeste kniven i kaka. 

Jeg har ikke fått høre at jeg er dum. Jeg skriver utifra hva jeg leser her inne. Hvor utenlandsflørter osv nevnes så er det jo alltid flere som må skrive at folk tror de kan ha deg som morro fordi du er en norsk kvinne....

Dette gjelder jo gjerne både Tyrkia, Spania og Hellas....

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mine mistanker om at du ikke er noen norsk kvinne med den overskriften. Om du mot formodning skulle være en norsk kvinne så må du isåfall ikke være særlig begavet om du tror norske kvinner har lavere intelligens enn kvinner fra andre land. 

Jeg skrev ikke at vi er dummere, jeg skrev at andre tror vi er dummere.....eller enda rettere sagt, her inne skrives det at folk i andre land tror vi er dumme

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fått høre at jeg er dum. Jeg skriver utifra hva jeg leser her inne. Hvor utenlandsflørter osv nevnes så er det jo alltid flere som må skrive at folk tror de kan ha deg som morro fordi du er en norsk kvinne....

Dette gjelder jo gjerne både Tyrkia, Spania og Hellas....

"Ha deg som morro". Det høres mer ut som at du er en tyrker enn en person med dysleksi. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev ikke at vi er dummere, jeg skrev at andre tror vi er dummere.....eller enda rettere sagt, her inne skrives det at folk i andre land tror vi er dumme

Les overskriften din en gang til du. 

• Liker 3
Skrevet

Det er jo for å late som om han er et dumt norsk kvinnet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Ha deg som morro". Det høres mer ut som at du er en tyrker enn en person med dysleksi. 

Jeg er en norsk kvinne. Hvorfor valgte du tyrker, av alle disse landene?

Gjest Belle âme
Skrevet (endret)

Blir vi? Aldri lagt merke til.

Endret av Belle âme
AnonymBruker
Skrevet

For clickbait..

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Vi er født inn i verdens mest priviligerte land og har sykt god velstand. Men.....hvorfor blir norske kvinner så mye mindre respektert enn øst eurpeiske, muslimske og f.eks tyske? 

Er så lite glad for at jeg er en norsk kvinne, fordi jeg reiser mye og har blitt betatt i utlandet og. Men føler folk bare ser på meg som ektra dum pga etnisiteten, hva er det norske kvinner egentlig gjør feil?

Hva mener du egentlig? Vi går jo ikke for å være dumme da, så hva er bakgrunnen?

Anonymkode: 75d5e...9d3

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en norsk kvinne. Hvorfor valgte du tyrker, av alle disse landene?

Herregud de gir jo komplimenter til alle de da. :P Hadde ikke falt for det. 20 år gamle gutter sjekker opp 60 år gamle damer/menn. :ler: 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det tror dem også. Men det er veldig mange som ikke er med på det da. Er et fåtall som faller for det. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den skarpeste kniven i skuffen heter det. 

Skrevet

Vel, jeg klarer ihvertfall å skrive rett.... ee.

AnonymBruker
Skrevet

Norske kvinner er da ikke dumme fordi norske menn har dårlig holdning mot norske kvinner. Om noen så er det jo norske menn som er dumme, derfor så mange av oss heller går for de utenlandske mennene som faktisk verdsetter romantikk, gjør innsats og viser dedikasjon, har intelligente og reflekterende samtaler sammen og har mye større pikker ;) 

Anonymkode: e0e54...ada

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så smart TS heller, det heter ikke "et kvinner" :fnise:

Anonymkode: 3a2e6...a4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...